شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست از بزرگترین فاز پارس جنوبی بازدید کرد.به گزارش فکرشهر، معاون رئیس‌جمهور که به همراه کاروان دولت تدبیر و امید به استان بوشهر سفر کرده است بعدازظهر امروز با ورود به شهرستان عسلویه از فاز 12 به عنوان بزرگترین فاز در دست اجرا در پارس جنوبی بازدید کرد. این بازدید به منظور بررسی وضعیت آلایندگی‌های موجود در عسلویه و تلاش برای برطرف کردن میزان آلایندگی‌ها صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۲
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۲

فکرشهر: دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست از بزرگترین فاز پارس جنوبی بازدید کرد.
به گزارش فکرشهر، معاون رئیس‌جمهور که به همراه کاروان دولت تدبیر و امید به استان بوشهر سفر کرده است بعدازظهر امروز با ورود به شهرستان عسلویه از فاز 12 به عنوان بزرگترین فاز در دست اجرا در پارس جنوبی بازدید کرد. این بازدید به منظور بررسی وضعیت آلایندگی‌های موجود در عسلویه و تلاش برای برطرف کردن میزان آلایندگی‌ها صورت گرفته است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با بهره‌برداری کامل از فاز 12، روزانه 81 میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده می‌شود.

مهدی یوسفی افزود: هم‌اکنون با بهره‌برداری از بخش‌هایی از فاز 12 روزانه 60 میلیون مترمکعب از این فاز به خط سراسری منتقل می‌شود.

وی یادآور شد: امیدوارم با سفر معاون رئیس‌جمهور به عسلویه، تصمیمات مناسبی برای توسعه و پیشرفت منطقه گرفته شود.

براساس گزارش فارس، جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و مدیران شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران صنعت نفت و گاز در این منطقه برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر