شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مادرشهید قاسم دوراهکی از شهدای شهرستان دیر استان بوشهر از وزیربهداشت، درمان و علوم پزشکی که به عنوان نماینده رییس جمهوری به این شهرستان سفر کرده بود، درخواست رسیدگی به مشکل مسکن خود را کرد.به گزارش فکرشهر، هنگامی که نماینده رییس جمهوری به زیارت گلزار شهدای شهر دوراهک رفت مادرشهید قاسم دوراهکی با گرفتن گوشه ای ازپیراهن وزیر خواست تا با وی صحبت کند.
کد خبر: ۸۹۷۰
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: مادرشهید قاسم دوراهکی از شهدای شهرستان دیر استان بوشهر از وزیربهداشت، درمان و علوم پزشکی که به عنوان نماینده رییس جمهوری به این شهرستان سفر کرده بود، درخواست رسیدگی به مشکل مسکن خود را کرد.

به گزارش فکرشهر، هنگامی که نماینده رییس جمهوری به زیارت گلزار شهدای شهر دوراهک رفت مادرشهید قاسم دوراهکی با گرفتن گوشه ای ازپیراهن وزیر خواست تا با وی صحبت کند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی با تحمل و بردباری زیاد به تمام حرف ها و دردل های مادرشهید دوراهکی گوش فراداد وبه ایشان قول داد که ظرف مدت یک هفته پاسخ درخواست هایش را بدهد.

درخواست مادرشهید قاسم دوراهکی از نماینده رییس جمهوری

منزل مادرشهید قاسم دوراهکی در بارش شدید باران در سال جاری دچار خسارت شد که از سوی بنیاد شهید وامورایثارگران مبلغ 570میلیون ریال تسهیلات به ایشان اختصاص دادند که هنوز این تسهیلات از طرف بانک عامل پرداخت نشده است.

رییس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت در دوازدهمین سفر استانی روز سه شنبه بیست و سوم دی ماه برای سفری دو روزه به استان بوشهر سفر کردند.
منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر