سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: بوشهر در حوزه امنیت در سطح مطلوبی بوده و کاهش جرایم در این استان به گونه‌ای مشهود است که هم اکنون یک مجرم مطرح در بوشهر وجود ندارد.به گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده در جمع یگان‌های نیروی انتظامی بوشهر با ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی بوشهر، افزود: استان بوشهر با همکاری مردم ولایتمدار، نماینده ولی فقیه در استان و شورای تامین از وضعیت امنیتی مطلوب و قابل قبول برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۸۱
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: بوشهر در حوزه امنیت در سطح مطلوبی بوده و کاهش جرایم در این استان به گونه‌ای مشهود است که هم اکنون یک مجرم مطرح در بوشهر وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده در جمع یگان‌های نیروی انتظامی بوشهر با ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی بوشهر، افزود: استان بوشهر با همکاری مردم ولایتمدار، نماینده ولی فقیه در استان و شورای تامین از وضعیت امنیتی مطلوب و قابل قبول برخوردار است.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه اکثر شاخص‌های امنیتی در بوشهر بهبود یافته، اظهار داشت: جرائم خشن در استان بوشهر نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش یافته که این مهم در اثر تلاش همه نیروهای انتظامی به‌دست آمده است.بوشهر در حوزه امنیتی در سطح مطلوبی بوده و کاهش جرایم در این استان به گونه‌ای مشهود است که هم اکنون یک مجرم مطرح در بوشهر وجود ندارد که پلیس با وی برخورد نکرده باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه قاطعیت و خستگی‌ناپذیری پلیس در برخورد با مجرمان و متجاوزان موجب رضایت‌مندی مردم و مسئولان استان شده است، خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و مبارزه با مجرمان از جمله انهدام چندین باند سارقین در شهرهای دشتی، گناوه، جم و دشتستان قاطع بوده که این برخوردها باعث شده در فضای مجازی 3 هزار بازخورد مثبت داشته باشیم که این نشان از رضایت مردم دارد.

عباس‌زاده ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در سطح استان، بیان‌کرد: کاهش دودرصدی وقوع سرقت‌ها، افزایش 94 درصدی کشفیات سرقت، کاهش جرایم خشن، انهدام 74 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از سه تن انواع مواد همه نشان از تلاش‌های این نیروی ولایتمدار است.

وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر 90 درصد رشد داشته، عنوان‌ داشت: کشف سوخت و کالای قاچاق در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب با 30 و 71 درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش شبانه‌روزی عوامل پلیس راهور آمار تلفات حوادث رانندگی در این استان 14 درصد کاهش داشته است.
منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر