دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرهنگ انصاری خبرداد؛
فکرشهر: سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق و برخورد با متخلفان ،ماموران انتظامی در محورهای خروجی شهرستان دشتستان طی مدت مذکور به ...
کد خبر: ۹۱۰۱
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: 21 میلیارد و 950میلیون ریال کالای قاچاق ظرف دو روز اخیر در محورهای خروجی این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دشتستان، سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: در اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق و برخورد با متخلفان ،ماموران انتظامی در محورهای خروجی شهرستان دشتستان طی مدت مذکور به 10 دستگاه تریلر ، پنج دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت و خودرو سواری سمند مشکوک شدند و آنها را مورد بازرسی قرار دادند.

وی اظهارکرد: در بازرسی از این خودروها کالاهایی همچون بادام زمینی ، فلفل قرمز ومغز بادام وارداتی ، انواع جاروبرقی، نوشابه، پتو، لوازم خرازی، سرسلیندرخودرو، اتومات پمپ ، انواع کفش، ظروف استیل، اجاق گاز، یخچال، انواع موتور و لوازم یدکی ، کلاه و دستکش خارجی که بصورت قاچاق حمل می شد و فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف شد.

انصاری بیان داشت: در این راستا 17 نفر متهم دستگیر و به همراه کالای های مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان از مشارکت فعال و مثبت عموم مردم در ارتقاء سطح امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه تقدیر کرد و افزود:ما بر این باوریم که مقابله جدی با مخلان بخش اقتصادی می تواند اثرات بسیار مطلوبی در رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی جامعه داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر