دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر دلیل عدم حضور برخی رسانه‌های استانی برای پوشش خبری سفر رئیس جمهور به استان بوشهر را تشریح کرد.به گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: 130 سایت، نشریه، خبرگزاری و وبلاگ در استان بوشهر داریم و در جریان سفر خبرنگارانی هم از تهران آمده بودند و ما باید از این تعداد 50 نفر را انتخاب می‌کردیم و انتخاب هم بر عهده نهاد ریاست جمهوری بود.
کد خبر: ۹۱۵۴
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر دلیل عدم حضور برخی رسانه‌های استانی برای پوشش خبری سفر رئیس جمهور به استان بوشهر را تشریح کرد.

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: 130 سایت، نشریه، خبرگزاری و وبلاگ در استان بوشهر داریم و در جریان سفر خبرنگارانی هم از تهران آمده بودند و ما باید از این تعداد 50 نفر را انتخاب می‌کردیم و انتخاب هم بر عهده نهاد ریاست جمهوری بود.

وی اضافه کرد: روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری این کار را انجام دادند و هیچ قصد و غرضی هم نبوده است ولی استنباط من این است که خبرنگارانی که انتخاب شده بودند از همه اقشار و جناح‌ها بودند.

وی افزود: قول می‌دهیم اگر عمری بود و در این استان بودیم و سفری انجام شد بقیه خبرنگاران را دعوت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در پاسخ به این سئوال که شاخص امنیتی استان بوشهر و دشتی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت:  دشتی مرکز علم و فرهنگ و نگین فرهنگی جنوب است و شاخص امنیتی در این شهرستان بالاست.

وی ادامه داد: ما در تمام شاخص‌های امنیتی در کشور دارای رتبه خوبی هستیم و از نظر کلی شاخص امنیتی استان بوشهر در کشور رتبه چهارم را داراست هر چند مشکلاتی در بعضی از شهرستان‌ها وجود دارد.

معاون استاندار بوشهر در پاسخ به سئوالی در مورد ضعف‌هایی که در برخی روابط عمومی‌های ادارات وجود دارد، گفت: رسانه‌ها از جایگاه رفیعی برخوردارند و از انتقاد استقبال می‌کنم زیرا انتقاد باعث حل بسیاری از مشکلات می‌شود و سند آن این است که در 40 روز حضور در استان تاکنون حداقل سه نشست با رسانه‌ها داشته‌ام.

وی ادامه داد: با همه رسانه‌ها نشست داشته‌ام و تمام رسانه‌ها برای ما ارزشمند و عزیز هستند و آنچه که خط قرمز ماست مصلحت ملی نظام است.

انصاری تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در دنیای امروز که دنیای فناوری اطلاعات است نقشی اجتناب‌ناپذیر و بی‌بدیل است و رسانه‌ها باید پویا و فعال باشند و انتقاد کنند.

وی تاکید کرد: نباید انتقادی شود که رسانه‌های بیگانه از آن سوءاستفاده کنند و ما باید مصلحت نظام را در نظر بگیریم ولی ما مدافع انتقاد هستیم و از آن دفاع می‌کنیم و رسانه خمود و پژمرده را به صلاح نمی‌بینیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر