جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۷۱۳
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: چهار طرح ورزشی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال تا پایان دولت دوازدهم در این استان به بهره‌برداری می‌رسد و بخشی از نیاز ورزشی شهرستان‌های دیلم، کنگان، اهرم و دشتستان را بر طرف می‌کند.

به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان‌فر روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: این چهار پروژه در مجموع ۱۱ هزار و ۹۳۰ متر مربع به فضای ورزشی استان می‌افزاید و در صورت تامین اعتبار اجرای آنها تا هفته دولت به پایان می‌رسد.

وی اعلام کرد: اجرای سالن ورزشی ویژه بانوان در شهرستان دیلم با یکهزار و ۳۸۰ مترمربع و اعتبار ۵۵ میلیارد ریال در مرحله نهایی با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارد و بزودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: سالن ورزشی روستای برکه چوپان شهرستان کنگان از دیگر پروژه‌هایی است که با مساحت یکهزار و ۲۵۰ متر مربع و اعتبار ۴۵ میلیارد ریال بزودی در اختیار ورزش ‌دوستان این روستای جنوبی قرار می‌گیرد.

بهروزیان‌فر ادامه داد: مجموعه استخر شهرستان اهرم با متراژ یکهزار و ۳۰۰ متر مربع و هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌هایی است که مراحل پایانی اجرای خود را طی می‌کند.

وی گفت: اجرای پیست تارتان دشتستان در شهر برازجان نیز با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و زیربنای هشت هزار متر مربع تا پایان دولت بهره‌برداری و به فضای ورزشی رشته دو و میدانی استان افزوده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: سرانه فضای ورزشی استان بوشهر در زمان حاضر ۱۲۰ سانتی متر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر