دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سکوت مسئولین ادامه دارد؛
فکرشهر: در روزهای اخیر خبری مبنی بر قتل جوانی در شهر بوشهر توسط یک مامور نیروی انتظامی در شبکه های اجتماعی پخش شده است که هنوز از سوی هیچ مرجع رسمی تایید یا تکذیب نگردیده است.
کد خبر: ۹۲۱۱
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۸

فکرشهر: در روزهای اخیر خبری مبنی بر قتل جوانی در شهر بوشهر توسط یک مامور نیروی انتظامی در شبکه های اجتماعی پخش  شده است که هنوز از سوی هیچ مرجع رسمی تایید یا تکذیب نگردیده است.

به گزارش فکرشهر، در همین حال سایت هفته نامه ی پیغام در این خصوص نوشت: 

تشییع جنازه رضا ملاک سرتلی، جوانی که روز پنج شنبه گذشته در جریان تعقیب یکی از ماموران انتظامی کشته شد، ساعت 14 امروز برگزار می شود. 

به نوشته این سایت، این جوان نوزده ساله که گفته می شود به دلیل شکایت یکی از همسایگان به خاطر مزاحمت برای نوجوانشان تحت تعقیب نیروی انتظامی بوده است، روز پنج شنبه به هنگام ورود ماموران نیروی انتظامی به در منزلشان، به دلیل ترس از بازداشت قصد فرار از طریق دیوار حیاطشان را داشته اما در حین فرار با شلیک گلوله یکی از ماموران به شدت زخمی و به بیمارستان سلمان فارسی منتقل می شود.

بنا به گفته یکی از خویشاوندان نزدیک این جوان، وی با سه گلوله مورد هدف قرار گرفته که یکی از این گلوله ها به کلیه او اصابت کرده و به همین دلیل اقدامات پزشکی برای نجات جان وی نتیجه نداده تا این جوان در ساعت 4 بعد از ظهر روز پنج شنبه گذشته فوت نموده است. 

در حالی که موضوع تیراندازی به این جوان و مرگ وی با سکوت مسئولان امر و همچنین رسانه های خبری مواجه بوده، یک منبع آگاه به پیغام گفت که مامور ضارب هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر