جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: رییس جدید هیات ژیمناستیک شهرستان دشتستان معرفی شد.به گزارش فکرشهر، مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید هیات ژیمناستیک شهرستان دشتستان با حضور نادر آزاده، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان، بختیاری زاده، سرپرست هیات ژیمناستیک استان بوشهر و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران دشتستانی در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان شهرستان در برازجان برگزار شد.در این مراسم آریان اقلیما به عنوان رییس جدید هیات انتصاب و جای بهروز ابوالفتحی را در این سمت گرفت.
کد خبر: ۹۳۵۱
جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: رییس جدید هیات ژیمناستیک شهرستان دشتستان معرفی شد.

به گزارش فکرشهر، مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید هیات ژیمناستیک شهرستان دشتستان با حضور نادر آزاده، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان، بختیاری زاده، سرپرست هیات ژیمناستیک استان بوشهر و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران دشتستانی در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان شهرستان در برازجان برگزار شد.

در این مراسم آریان اقلیما به عنوان رییس جدید هیات انتصاب و جای بهروز ابوالفتحی را در این سمت گرفت.

اقلیما که سابقه ی چندین سال ریاست هیات ژیمناستیک شهرستان دشتستان در سال های گذشته را در کارنامه دارد، در مراسم معارفه خود گفت: باید از مدارس و به صورت پایه کار را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در سال های نه چندان دور ما در این رشته ی ورزشی پایه، خروجی خوبی داشتیم و قهرمانان زیادی برای سایر رشته ها پرورش دادیم که امیدواریم بتوانیم دوباره به آن روزها برگردیم.

در پایان مراسم قرار بود از ابوالفتحی و گرگین، روسای قدیم هیات تقدیر به عمل آید که بنا به دلایلی در این جلسه حضور پیدا نکردند.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر