جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۶۴۵
سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

فکرشهر: ایستگاه سلامت ویژه دهه اول محرم برای عزاداران حسینی و دیگر اقشار مردم در بندر دیلم از توابع استان بوشهر به همت موکب هیات مذهبی ثارالله دایر شد.

به گزارش فکرشهر، مسئول هیات ثارالله دیلم روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این ایستگاه از عزاداران حسینی  ویزیت فشار خون، تب سنجی و میزان تپش قلب به مدت ۴ شب و تا پایان دهه اول محرم با حضور یک بهیار انجام می‌شود.

اصغر اسماعیلی با تقدیر از حضور کادر درمانی در ایستگاه سلامت از مردم  بخصوص عزاداران حسینی خواست پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

رئیس شورای هیات‌های مذهبی دیلم گفت: هیات‌های مذهبی و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در این شهرستان پرشورتر از سال‌های پیش در حال برگزاری اقامه عزای سید و سالار شهیدان هستند.

مهدی زآبی افزود:  براساس دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونا، به جای برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ایستگاه سلامت و موکب در نقاط مختلف شهر دایر شده است و  بین عزاداران ماسک و موادضدعفونی کننده توزیع و معاینه می‌شوند.

وی یادآورشد: ۷۳ هیات مذهبی در شهر و روستاهای این شهرستان فعال هستند و در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی همکاری و مشارکت دارند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر