شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: یادواره سرداران و 670 شهید این شهرستان روز پنجشنبه 21 اسفند امسال درمصلای شهر برازجان برگزار می شود.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سرهنگ نعمت الله غلامپور روزچهارشنبه درنشست هماهنگی یادواره شهدای دشتستان افزود: این شهرستان بیشترین شهدای را در استان بوشهر دردوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، صحنه های دفاع از ارزشها تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۹۷۸۷
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۵۳

فکرشهر: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: یادواره سرداران و 670 شهید این شهرستان روز پنجشنبه 21 اسفند امسال درمصلای شهر برازجان برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سرهنگ نعمت الله غلامپور روزچهارشنبه درنشست هماهنگی یادواره شهدای دشتستان افزود: این شهرستان بیشترین شهدای را در استان بوشهر دردوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، صحنه های دفاع از ارزشها تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا تداوم بخش حرکت انقلاب اسلامی است اضافه کرد: در این ارتباط یکی از رسالت های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزاری یادواره ها شهدا، تجلیل از ایثارگران و ترویج فرهنگ جبهه و جهاد، شهید وشهادت به نسل کنونی است.

غلامپور بیان کرد: قبل از برگزاری یادواره شهدای دشتستان از 16 تا 20 اسفند مراسم و برنامه هایی از جمله خاطره گویی سرداران و رزمندگان دفاع مقدس و نمایشگاهی از ایثارگری های رزمندگان در محل یادواره برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: شهرستان دشتستان 670 شهید را نثار انقلاب کرده است که از این تعداد 85 شهید نیروی انتظامی، 185 شهید از نیروهای نیروی زمینی ارتش و دیگر عزیزان شهید نیز از نیروهای بسیجی و سپاه و مردمی هستند.

امام جمعه برازجان در این نشست گفت: شهادت در راه خدا فوق همه خوبی ها است و به این دلیل به آنان شهید می گویند که در نزد خدا روزی می خورند و خدا و فرشتگان بر مقامشان آگاه و شاهدند.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: شهدا برگزیدگان الهی و یاران پیامبر و اهل بیت هستند.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان در میان شهرستان های استان بوشهر در زمینه دفاع مقدس و ایثار و ازخود گذشتگی زبانزد عام و خاص است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان دشتستان دربدترین شرایط و سخت ترین مسوولیت ها حضور داشتند.

مصلح ادامه داد: از نظر آمار شهدای در سطح استان بوشهر شهدای دشتستان سرآمد هستند، وجود پنج فرزند شهید از یک خانواده، دو و سه فرزند شهید از یک خانواده نیز از دیگر افتخارات این شهرستان در موضوع شهید و شهادت است.

امام جمعه برازجان گفت: مردم این شهرستان در طول دوران انقلاب اسلامی هفت شهید و در دوران دفاع مقدس 670 شهید را نثار انقلاب کردند.

وی افزود: دشتستانی ها همچنان آماده اند در راه انقلاب و آرمان های امام و ولایت جان فشانی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر