يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده ی مردم دشتستان در مجلس:
به گزارش فکرشهر، سید مهدی موسوی نژاد افزود: ولی باید بگویم در غیر این صورت هیچ گاه وزارت آموزش و پرورش نباید با این وزیر کار را ادامه دهد؛ به این دلیل که مشکلات در وزارتخانه ای حساس مثل...
کد خبر: ۹۸۴۶
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲

فکرشهر: نماینده مردم دشستان در مجلس، پیرامون عملکرد وزیر آموزش و پرورش گفت: ما یک فرجه ای را به آموزش و پرورش داده ایم که اگر آقای وزیر بتواند اصلاحی در سیاست گذاری و هدف گذاری این وزارت‌خانه ایجاد کند شاید نمایندگان در خصوص بحث استیضاح وزیر نظرشان برگردد.

به گزارش فکرشهر، سید مهدی موسوی نژاد افزود: ولی باید بگویم در غیر این صورت هیچ گاه وزارت آموزش و پرورش نباید با این وزیر کار را ادامه دهد؛ به این دلیل که مشکلات در وزارتخانه ای حساس مثل آموزش و پرورش بیشتر می شود و ممکن است برای جامعه دردسر ساز شود.

پیش از این محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفته بود که استیضاح وزیر آموزش و پرورش که نمایندگان قبلا از آن خبر داده بودند امضا و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شده است.

به گزارش دانا، وی افزود: اکنون هیئت رئیسه مجلس می بایست اعلام کند که این استیضاح را اعلام وصول خواهد کرد یا خیر و نمایندگان منتظر این اعلام نظر هستند.

زاهدی در پایان اظهار داشت: شصت نفر این استیضاح را امضا کرده اند و بنده چون آن را امضا نکردم لذا از محور های استیضاح هم چیزی نمی‌توانم بگویم.

به گزارش فکرشهر، نماینده ی مردم دشتستان در مجلس، یکی از نمایندگانی است که بارها موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش را مطرح کرده و تاکید کرده است که دنبال جمع آوری امضاها می باشد تا جایی که اغلب مسئولین و رسانه ها، خبر عزل مدیر کل این سازمان در استان بوشهر، که هفته ی گذشته در راس اخبار این استان بود، را نیز در نتیجه ی رایزنی های موسوی نژاد با علی اصغر فانی برای لغو استیضاح عنوان کرده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر