يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قهرمان دوچرخه سواری کشور که به عنوان سفیر دوستدار محیط زیست رکاب زنی خود را در کشور آغاز کرده روز چهارشنبه در میان استقبال مسوولان اداره کل حفاظت محیط زیست وارد بوشهر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ایرج روغنچی در بدو ورود به بوشهر به خبرنگاران گفت: به درخواست معاونت دریایی سازمان محیط زیست کشور از 29 بهمن امسال از منطقه اروند رود استان خوزستان رکاب زنی خود را آغاز کرده و تا تنگه هرمز ادامه خواهم داد. \n\n
کد خبر: ۹۹۳۶
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: قهرمان دوچرخه سواری کشور که به عنوان سفیر دوستدار محیط زیست رکاب زنی خود را در کشور آغاز کرده روز چهارشنبه در میان استقبال مسوولان اداره کل حفاظت محیط زیست وارد بوشهر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ایرج روغنچی در بدو ورود به بوشهر به خبرنگاران گفت: به درخواست معاونت دریایی سازمان محیط زیست کشور از 29 بهمن امسال از منطقه اروند رود استان خوزستان رکاب زنی خود را آغاز کرده و تا تنگه هرمز ادامه خواهم داد. 

\n\n

\n\n

وی که مربی و مدرس فدراسیون کوهنوردی کشور است، پیش بینی کرد که مسافت دو هزار کیلومتری این مسیر را حدود سه هفته رکاب بزند و درطول این مدت مردم را باخطرات محیط زیستی آشنا کند.

\n\n

روغنچی، حمایت از زیست گونه های دریایی شامل لاک پشت های منقاری ودلفین ها، هشدار نسبت به اثرات تخریبی پساب و آلایندگی های شرکت های نفت وپتروشیمی منطقه برمحیط زیست دریایی و زمینی و توجه به پیشگیری از ریزگردها را سه شعار و پیام مهم خود در این حرکت نمادین عنوان کرد. 

\n\n

وی اظهارکرد: قصد دارم حمایت و همکاری مردم ومسوولان شهرها و مناطقی را که برای رکاب زنی انتخاب کردم نسبت به خطرات محیط زیست آلوده و درحال نابودی جلب کنم و از آن ها بخواهم که برای حفظ محیط زیست همبستگی داشته باشند.

\n\n

به گزار ایرنا، روغنچی افزود: پیش از این در سه طرح بزرگ از البرز تا خلیج فارس، مشهد مقدس تا خلیج فارس و بافت کرمان تا تبریز با شعارهای زیست محیطی رکاب زده ام. 

\n\n

وی گفت: امیدوارم که آحاد بشر با درک اهمیت محیط زیست سالم، نقش وحضور پر رنگی در حفظ و حمایت از آن و حیات وحش ایفا کنند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر