سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تصادف امروز ظهر در محور برازجان-آبپخش رخ داد، چهار کشته و یک مصدوم به جای گذاشت...
کد خبر: ۹۹۶۱۵
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۶

فکرشهر: تصادف امروز ظهر در محور برازجان-آبپخش رخ داد، چهار کشته و یک مصدوم به جای گذاشت.  

به گزارش فکرشهر، رییس اورژانس ۱۱۵ وفوریت های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: حوالی ساعت ۱۱:۴۷ امروز چهارشنبه گزارش یک مورد تصادف بین خودرو زانتیا و پژو در محور برازجان آبپخش به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ دشتستان اعلام شد. 

حمیدرضاشبانکاره فرد افزود: با توجه به تعداد بالای مصدومین اعلام شده ۳ دستگاه آمبولانس شامل اورژانس ۱۱۵ آبپخش و شبانکاره و آمبولانس درمانگاه آبپخش به صحنه حادثه اعزام شدند و مصدومین را به بیمارستان شهید گنجی منتقل کردند. 

وی ادامه داد: متاسفانه به علت شدت جراحات این حادثه ۴ نفر فوت و یک نفر مصدوم شدند.

نظرات بینندگان
موصا
|
-
|
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸
سلام من نمیگم بی احتیاطی نیست بله هست مقصر خود راننده ها هستن من دارم هرروز از این مسیر رفت و آمد میکنم وقتی که اعتراض میکنید نمیزارید اتوبان بشه راه رفت و برگشت از هم جدا بشه نتیجه اش میشه از بین رفتن هموطن هامون
محمد
|
-
|
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
تا وقتی این تقدس زانتیا از جامعه ما بیرون نرفته شاهد این تصادفات خواهیم بود شما تصور کنید که همین کلیپ هایی که در مورد پرشیا و زانتیا در اینستاگرام هست و تولید میشه با اهنگ های دیس لاو چه نقشی داره در گمراهی مردم.
منتقد
|
-
|
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
ننگ بر کسانی که مانع تردد از اتوبان کمربندی هستند . جولان ماشینهای سنگین باربری و مسافری در تمام ساعات روز در شهر و ترافیک وحشتناک در صبح و غروب جان ساکنین شهر را به خطر انداخته است اما منافع برخی در عدم استفاده از کمربندی است . اب پخش با بیش از بیست و پنج هزار نفر جمعیت نیازی به ورود و خروج مسافر برای درامدزایی ندارد . خون همه قربانیان گردن شورای شهر و مخالفان کمربندی و همچنین نماینده ای است که کمربندی در زمینش نیفتاده و عصبی است. ورود دادستان و اعلام جرم علیه همه مقصرین و خونخواهی مظلومین وظیفه دادستان و نماینده ولی فقیه است که در چنین جایی باید حافظ مال و جان و امنیت مردم باشند
اسماعیل
|
-
|
دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
خداوندلعنت کنه باعث وبانی واون کسانی نمیذارن این کمربندی راه بیفته
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر