دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: انتخابات هیات اجرایی دانش آموزان و اعضای مجامع تشکیلات کشور در بخش برادران در سازمان دانش آموزی برگزار شد که در نهایت یک دانش آموز تنگستانی به عنوان دبیر این مجمع انتخاب شد .\n\nبه گزارش فکرشهر، انتخابات هیات اجرایی دانش آموزان و اعضای مجامع تشکیلات کشور در بخش برادران در سازمان دانش آموزی برگزار شد که در نهایت یک دانش آموز تنگستانی به عنوان دبیر این مجمع انتخاب شد .
کد خبر: ۹۹۷۸
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: انتخابات هیات اجرایی دانش آموزان و اعضای مجامع تشکیلات کشور در بخش برادران در سازمان دانش آموزی برگزار شد که در نهایت یک دانش آموز تنگستانی به عنوان دبیر این مجمع انتخاب شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر، انتخابات هیات اجرایی دانش آموزان و اعضای مجامع تشکیلات کشور در بخش برادران در سازمان دانش آموزی برگزار شد که در نهایت یک دانش آموز تنگستانی به عنوان دبیر این مجمع انتخاب شد .

\n\n

محدعرفان زاهدی (1)

\n\n

بر اساس این گزارش ، از بین ۲۴ کاندیدایی که برای احراز سه پست دبیر، جانشین دبیر و منشی حضور داشتند، محمد عرفان زاهدی از شهرستان تنگستان استان بوشهر با ۸ رای به عنوان دبیر ، علیرضا زارعی از شهرتهران با ۶ رای به عنوان جانشین دبیر و  ابوالفضل امینی پور از استان خراسان جنوبی با ۸ رای به عنوان منشی مجمع انتخاب شدند.

\n\n

این برنامه با حضور داوود روستایی،قائم مقام سازمان دانش آموزی، اردشیر دهقان، معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی و مسئولان تشکیلات این سازمان برگزار شد.

\n\n

گفتنی است محمد عرفان زاهدی دانش آموز در پایه اول دبیرستان نمونه شهید مطهری شهر اهرم مشغول به تحصیل است./ نخلستان تنگستان

\n\n

منبع:نخلستان تنگستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر