دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۸۱۲
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: سرپرست تیم دوومیدانی نونهالان استان بوشهر گفت: دوندگان نونهال پسر و دختر این استان توانستند در مسابقات منطقه ۶ کشوری خوش بدرخشند و با کسب ۱۳ مدال رنگارنگ، قهرمان شوند.

به گزارش فکرشهر، اصغر کمالی در گفت وگو با ایرنا افزود: تیم دوومیدانی استان بوشهر در این مسابقات که در استان هرمزگان برگزارشد، با کسب  پنج طلا، پنج نقره و سه نشان برنز  به مقام قهرمانی دست یافت.

وی اظهار داشت: در رده پسران، علیرضا فرید در رشته ۱۱۰ متر مانع، امیرحسین شمسی زاده در پرتاب نیزه  و ۳۰۰۰ متر و پارسا شادنیا در پرش ارتفاع هر سه مدال طلا کسب کردند، محمود فتوت در ۴۰۰ متر بامانع، میعاد احمدی در پرش طول، محمدامین جمشیر در پرتاب دیسک و علیرضا قلاش در پرش ارتفاع موفق به کسب مدال نقره شدند و علی اصغر یوسفی در رشته پرش طول و محمدفلاش در ۴۰۰ متر به مدال برنز دست یافتند.

کمالی گفت: در رده دختران، فقط دوومیدانی کاران شهرستان گناوه از استان بوشهر حضور داشتند که حاصل تلاش آنها یک مدال طلا، یک مدال نقره و رتبه چهارمی بود.

وی افزود: فاطمه منصوری در رشته ۸۰۰ متر مقام اول، مهدیه محمودی مقام دوم و فاطمه داوودی در ۴۰۰ متر رتبه چهارم منطقه ۶ کشوری را کسب کردند. 

وی یادآور شد: استان بوشهر در رله المپیک تیمی موفق به کسب مقام سومی و مدال برنز شد.                                                                        

سرپرست تیم دوومیدانی نونهالان استان بوشهر گفت: تمامی ورزشکاران مدال آور برای حضور در المپیاد استعدادهای برتر سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند و بزودی تمرینات خود را برای حضور در این دوره از سر می‌گیرند.                                                                                                   

وی اظهار داشت: مسابقات دوومیدانی رده سنی نونهالان کشور در بخش پسران و دختران به میزبانی استان هرمزگان به مدت ۲ روز برگزار شد.

کمالی، از تلاش و زحمات حسین عبدشاهزاده و امیر حاجی زاده مربیان گناوه‌ای تیم دوومیدانی نونهال استان بوشهر تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر