شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: متقاضیان بوشهری چندین ماه برای دریافت کارت ملی هوشمند در نوبت می مانند.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرنگاران جوان، مهمترین دلیل نارضایتی مردم قطع ارتباط سامانه در زمان تحویل کارت است که در روزهای اخیر بیشتر شده است. \n\nمدیر کل ثبت احوال استان بوشهر در پاسخ به درخواست های متقاضیان گفت: قطع و وصل سامانه ارتباط در زمان تحویل کارت به زیر ساخت های مخابراتی بستگی دارد و مربوط به ثبت احوال نمی شود. \n\nکیومرث صالحی نیا افزود: در کنار مشکلات زیر ساختی ، تامین کارت خام و سایر مراحل صدور هم موجب شده است زتا مردم برای دریافت کارت ملی زمان بیشتری منتظر بمانند. 
کد خبر: ۲۸۶۷۳
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: متقاضیان بوشهری چندین ماه برای دریافت کارت ملی هوشمند در نوبت می مانند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرنگاران جوان، مهمترین دلیل نارضایتی مردم قطع ارتباط سامانه در زمان تحویل کارت است که در روزهای اخیر بیشتر شده است. 

\n\n

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر در پاسخ به درخواست های متقاضیان گفت: قطع و وصل سامانه ارتباط در زمان تحویل کارت به زیر ساخت های مخابراتی بستگی دارد و مربوط به ثبت احوال نمی شود. 

\n\n

کیومرث صالحی نیا افزود: در کنار مشکلات زیر ساختی ، تامین کارت خام و سایر مراحل صدور هم موجب شده است زتا مردم برای دریافت کارت ملی زمان بیشتری منتظر بمانند. 

\n\n

وی گفت: هم اکنون واگذاری این کارت در شهر بوشهر دریک دفتر پیشخوان پست و در شهرستانها در ادارات ثبت احوال ودر زمان دو ماهه انجام می شود. 

\n\n

تا کنون در استان بوشهر 280 هزار نفر برای داشتن کارت ملی هوشمند نام نویسی کرده اند که 26 هزار نفرشان این کارت را دریافت کرده اند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر