شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر/ روز پرکار مدیران موسسه خیریه بهار محبت؛
فکرشهر : نشست همفکری بین موسسه خیریه و نیکوکاری بهار محبت و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و مدیر باشگاه ستارگان دشتستان برگزار شد...
کد خبر: ۲۸۹۹۸
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

فکرشهر – ندا شیروانی: نشست همفکری بین موسسه خیریه و نیکوکاری بهار محبت و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و مدیر باشگاه ستارگان دشتستان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دوشنبه - ۱۰ آبان ماه - در راستای همکاری های بیشتر جلسه ای بین موسسه ی خیریه و نیکوکاری بهار محبت استان بوشهر با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با محوریت تعامل و تفاهم همکاری با کمیته امداد  در راستای  همفکری و همکاری در جهت محرومیت زدایی به انجام رسید.

\n\n

\n\n

حسین حسین پور، مدیرعامل موسسه ی خیریه بهار ضمن خیرمقدم و خوش آمد خدمت مسوولین و هیئت همراه گفت:  مجموعه ی خیریه ی بهار محبت کلیات و اهدافی را به دنبال دارد که از جمله امور خیریه و نیکوکاری، امور جوانان است که زیرشاخه های آن  توانبخشی، پیشگیری و فرهنگی می باشد.

\n\n

وی ادامه داد: نگاه ما و اولویت ما خانواده هایی است که آبرومندند و تحت پوشش هیچ نهاد، ارگان و سازمان یا شخصی نیستند.

\n\n

حسین پور افزود: در کنار خانواده های تحت پوش موسسه برخی از مراجعین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نیز مورد  حمایت موسسه بهار محبت می باشند.

\n\n

مدیرعامل موسسه خیریه و نیکوکاری بهار محبت اضافه کرد: ۴۷۰ الی ۴۸۰ خانوار در دشتستان و 1200 تا 1300 خانوار در استان بوشهر تحت پوشش این موسسه هستند که بخش اعظم کمک ها توسط خیرین که ما را حمایت میکنند صورت می پذیرد و تامین می شود.

\n\n

حسین پور در پایان گفت: این جلسه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که در اهداف جامع و مشترک میان موسسه و کمیته امداد بتوانیم خدمت رسانی بیشتری داشته باشیم.

\n\n

\n\n

سیداکبر عدنانی، رئیس کمیته امام خمینی (ره) دشتستان خطاب به مجموعه موسسه خیریه و نیکوکاری بهار محبت گفت: از این که مجموعه کمیته امداد و اعضای آن را در این جمع پذیرا بودید نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

\n\n

وی با رضایت خاطر از فعالیت های این مجموعه افزود: موسسه بهار محبت قطعا در دشتستان می تواند در زمینه ی برآورده کردن بخشی از نیازهای اولیه ی افراد بی بضاعت و کسانی که در تامین این نیازها عاجز هستند، نقش مهمی داشته باشد.

\n\n

عدنانی اضافه کرد: رشد و اعتلای فکری، فرهنگی و معیشتی افزایش قوه تعقل که فرد بتواند نسبت به زندگی و اجتماع خویش فعالیت داشته باشد از اهداف مهم ما است.

\n\n

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: نگاه امام اینگونه بود و با توجه به این که فاصله ای عمیق میان حوزه فرهنگی و اقتصادی وجود دارد مشکل عمده حوزه ی مسکن را یکی از معضلات عنوان کرد.

\n\n

عدنانی افزود: اگر می خواهیم کار فرهنگی انجام دهیم باید از طریق توانمندسازی خانواده ها ورود پیدا کنیم ضمن این که متاسفانه یا خوشبختانه سهمیه ها و اقداماتی در کاهش مستمری بگیران صورت گرفته است و چند سال قبل حدود ۹ هزار خانوار در حوزه دشتستان که تقریبا ۱۸ هزار نفر تحت پوشش بودند  ولی در حال حاضر ۱۰ هزار خانوار معادل ۲۲ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

\n\n

 وی ادامه داد: ۲۸۰۰ فقره تسهیلات  رفاهی و اشتغال زایی با نظارت خاص داده شده است که نتوانسته ایم شاهد این باشیم که ۲۸۰۰ نفر خانوار را از چرخه کمک خارج و خودکفا سازیم. 

\n\n

عادل گرگین، جانشین سرپرست موسسه خیریه و نیکوکاری بهار محبت در دشتستان در این نشست گفت: هدف ما برقراری تعامل بین نهادهاست و از طریق تعامل خیلی چیزهایی که در گفتار سخت است را می توان سهل کرد و به آن ها رسید.

\n\n

وی ادامه داد: اگر این امکان به وجود بیاید می توانیم بحث محرومیت زدایی را پی گیری کنیم، البته نمی توان آن را به طور کامل ازبین برد ولی می توانیم کمترش کنیم.

\n\n

گرگین افزود: در راستای تعاملی که امروز به وجود می آید و این تفاهم نامه ای که صورت می گیرد موسسه بهار محبت از هیچ گونه کار خیری و کمکی دریغ نخواهد کرد. 

\n\n

به گزارش خبرنگار فکرشهر، در ادامه جلسه ای پیرامون همکاری و تعامل با باشگاه ستارگان دشتستان، بزرگترین باشگاه ورزشی استان، با حضور مسوولین موسسه، سیده خدیجه حسینی، عضو شورای اسلامی شهر برازجان و مربی هندبال دشتستان صورت گرفت. 

\n\n

\n\n

رضا عباسی، مدیر داخلی باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان دشتستان ضمن ابراز خوشحالی و خرسندی از اعمال نیکو موسسه خیریه و نیکوکاری بهار محبت گفت: باشگاه ورزشی ستارگان دشتستان در ۵ رشته ی ورزشی والیبال، فوتبال، فوتسال، بسکتبال و هندبال و در دو بخش آقایان و بانوان فعال می باشد.

\n\n

وی ادامه داد: هندبال ورزش اول شهر برازجان تلقی می شود و خواهان زیادی در سطح شهر دارد و از مفاخر آت می توان به آقایان سه کناری و احسان نژاد در تیم ملی بزرگسالان اشاره نمود.

\n\n

عباسی افزود: هم اکنون در تیم ملی جوانان یک بازیکن و در تیم ملی نوجوانان ۵ بازیکن از برازجان حضور دارند و البته در تیم ملی هندبال ساحلی ۸ الی ۹ بازیکن از دشتستان هستند. 

\n\n

مربی هندبال دشتستان اظهار داشت: تیم نوجوانان ستارگان دشتستان که در آستانه اعزام به مسابقات کشوری می باشد از بین ۱۵۰ تیم در کل کشور به جمع ۸ تیم برتر رسیده اند 
\nو در پایان خواستار همکاری و مساعدت این موسسه خیریه با تیم اعزامی هندبال در سطح کشوری هستم. 

\n\n

حسین حسین پور ضمن قول همکاری با مربی هندبال باشگاه ورزشی ستارگان دشتستان گفت: هزینه ورودی مسابقات و لباس ورزشکاران اعزامی را با امید خوش درخشیدن متقبل می شویم.

\n\n

مدیرعامل موسسه خیریه بهار محبت افزود: همینطور بحث تغذیه ی ورزشکاران را در رفت و برگشت مدنظر قرار خواهیم داد و برعهده خواهیم گرفت.

\n\n

حسین پور ادامه داد: سایر آیتم ها و موارد مدنشر را نیز پییگیری خواهیم نمود و در صورت توان همکاری لازم را جهت آسایش بیشتر ورزشکاران فراهم خواهیم ساخت به امید این که نوجوانان با دست پر از مسابقات پیش روی به شهر خود بازگردند.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر