شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش عسلویه استان بوشهر گفت: با آغاز سال تحصیلی هیچ مشکلی از نظر نیروی انسانی در مدارس نداریم و همه کلاسها معلم دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حسین احمدی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش عسلویه افزود: تقویت بنیه علمی در کوتاه مدت و ارتقای آموزشی دانش آموزان از برنامه های اولویت دار امسال این اداره است.\n\n
کد خبر: ۲۹۰۰۸
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش عسلویه استان بوشهر گفت: با آغاز سال تحصیلی هیچ مشکلی از نظر نیروی انسانی در مدارس نداریم و همه کلاسها معلم دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسین احمدی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش عسلویه افزود: تقویت بنیه علمی در کوتاه مدت و ارتقای آموزشی دانش آموزان از برنامه های اولویت دار امسال این اداره است.

\n\n

\n\n

وی اضافه کرد: پیش از آغاز سال تحصیلی آموزش و پرورش عسلویه با کمبود نیروی انسانی روبرو بود که با تلاش فرماندار و همت مدیرکل آموزش و پرورش این مشکل برطرف شد. 

\n\n

فرماندار عسلویه در این نشست گفت: با توجه به کاستی‌های موجود در بخش آموزش و پرورش این شهرستان، در استان و اداره کل آموزش پرورش بوشهر نگاه ویژه‌ای معطوف به عسلویه شده است.

\n\n

عبدالله نادری افزود: امیدواریم این نگاه ویژه با اقداماتی که از سوی اداره کل و آموزش و پرورش صورت می‌گیرد باعث ایجاد تحول در سطح آموزش و پرورش شهرستان شود.

\n\n

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات نیروی انسانی در آموزش و پرورش عسلویه، سهمیه ویژه‌ای برای استخدام فرهنگیان بومی در این شهرستان در نظر گرفته شود.

\n\n

فرماندار عسلویه بیان کرد: ضروری است در پذیرش دانشگاه فرهنگیان و آزمونهای استخدامی آموزش و پرورش سهمیه ویژه برای شهرستان عسلویه در نظر گرفته شود تا مشکلات

\n\n

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در زمینه تامین نیروی انسانی که در سال‌های اخیر یکی از مشکلات اساسی بوده است، برطرف شود.

\n\n

نادری تاکید کرد: طرح‌هایی که از سوی اعضای شورای آموزش و پرورش برای تصویب، برنامه‌ریزی و اجرایی شدن به این شورا می‌آید باید ابتدا در کمیته‌های تخصصی شورا مورد بررسی قرار گیرد و پس از آن در شورا مطرح شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر