جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: ماموران این فرماندهی در یک عملیات مشترک با پلیس استان هرمزگان 28 کیلوگرم تریاک و در عملیات جداگانه دیگر در شهرستان دیلم 21 کیلوگرم حشیش کشف کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ وحید زرین کلاه روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: عملیات مشترک با پلیس هرمزگان در شهر بستک این استان انجام شد.\n\nوی اضافه کرد: در این عملیات ها دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
کد خبر: ۲۹۰۹۱
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: ماموران این فرماندهی در یک عملیات مشترک با پلیس استان هرمزگان 28 کیلوگرم تریاک و در عملیات جداگانه دیگر در شهرستان دیلم 21 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ وحید زرین کلاه روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: عملیات مشترک با پلیس هرمزگان در شهر بستک این استان انجام شد.

\n\n

وی اضافه کرد: در این عملیات ها دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

\n\n

زرین کلاه، با اشاره به افزایش 38 درصدی کشفیات موادمخدر در استان بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ادامه داد: امسال تاکنون بیش از دو تن و 777 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط پلیس استان بوشهر کشف شده است.

\n\n

وی ادامه داد: در سال جاری 1320 پروند در ارتباط با موادمخدر در این استان تشکیل و در عملیات های مربوط به این حوزه 117دستگاه خودرو و 64 دستگاه موتور سیکلت توقیف شده است.

\n\n

زرین کلاه گفت: همچنین ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از90 باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان بوشهر شناسایی و متلاشی شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر