شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی اضافه کرد : ورود تجهیزات و حضور متخصصینی از جمله فوق تخصص گوارش وافزودن دستگاه تشخیصی اندوسکوپی و کلونوسکوپی وهمچنین استقرار دستگاه رادیولوژی در بیمارستان 17 شهریور و...
کد خبر: ۱۵۸۱۷
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت:  به منظور کاهش هزینه ها از جیب مردم و کمتر کردن اعزام های بین بیمارستانی و مراجعات به مرکز استان و استان های همجوار ، شهرستان دشتستان با شروع و استقرار طرح تحول نظام سلامت و ورود متخصصین جدید این امکان دست داد، که بیمارستان با همت و حمایت دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقاء کیفیت و خدمات بخشی مطلوبتر  از  تجهیزات تخصصی برای تشخیص و درمان بهره گیرد .

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا حاجیونی در تشریح وضعیت موجود بهداشت و درمان شهرستان و پیشرفت های حادث در این حوزه اظهار داشت: خوشبختانه با حضور متخصصین ، شروع درمان های تخصصی در شهرستان با کیفیتی مطلوب به مردم ارائه شده است و با حضور و کمک  این عزیزان در شهرستان ما در طی سال گذشته و بخش های تخصصی بیمارستان را بازیابی و باز توانی کردیم.

\n\n

وی اضافه کرد : ورود  تجهیزات و حضور متخصصینی از جمله فوق تخصص گوارش وافزودن دستگاه تشخیصی اندوسکوپی و کلونوسکوپی وهمچنین استقرار دستگاه رادیولوژی در بیمارستان 17 شهریور و سونو گرافی و فعال شدن درمانگاه سرپایی در این بیمارستان وهمچنین اضافه کردن دستگاه سی تی اسکن شانزده اسلایس در بیمارستان شهید گنجی را میتوان از نقاط قوت بخش درمان بیان کرد.

\n\n

    رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در ادامه اظهارات خود گفت :  با برنامه هایی که برای توسعه ، تکمیل و تجهیز هردو  بیمارستان در بخش  درمانی، در سطح تخصصی و گاها در بخش فوق تخصصی داریم ،این نوید را به شهروندان می دهیم  که مردم شهرستان ما کمتر مراجعه به بیمارستان های هم سطح خود در مرکز استان و یا نیاز به رفتن به استان های همجوار خواهند داشت.     

\n\n

   دکتر حاجیونی همچنین افزود : استدعای ما این است که با بازنگری و همسویی با بیمارستان و پزشکان متخصص و متعهد شهرستان ،اعتماد مردم را به سمت خودمان جلب کنیم و شواهد نشان دهنده این است که توانسته ایم اعتماد مردم را به خودمان برگردانیم .

\n\n

وی اضافه کرد: امیدواریم دراین محدوده خیال مردم را آنقدر راحت کنیم که مردم میتوانند تمام درمان های تشخیصی و درمانی را در سطح شهرستان دریافت کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر