شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۰۱۷
سه‌شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: معاون آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همایش احیاگران فرهنگ عاشورا در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سیروس فتحی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه آموزش و پژوهش برنامه‌های خوبی داریم و انتظار داریم در حوزه پژوهشی موضوعات مرتبط آموزش و پرورش استان همکاری لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در زمینه آموزش نیروهای فرهنگی نیز برنامه‌های خوبی داریم، ادامه داد: در حوزه تبلیغات و رسانه هم انتظار داریم که بازتاب کارهای صورت گرفته را شاهد باشیم و شاهد اطلاع‌رسانی بهتری از فعالیت‌ها باشیم.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مجالس و محافل مختلف به آن پرداخته شود و دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه برنامه‌های خوبی دارند.

وی بیان کرد: شعائر و پیام‌های دینی باید به صورت گسترده دیده شود و با اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی در راستای انعکاس و انتشار این مفاهیم تا مخاطبان این مطالب را ببینند و در سطح جامعه اشاعه یابد.

فتحی بر لزوم برگزاری نشست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر به صورت مستمر در دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: یک همایش را به عنوان همایش بانوان به عنوان احیاگران فرهنگ عاشورا را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است و باید فضای عمومی جامعه را باید به گونه‌ای آماده کنیم که این فریضه یک خواست و وظیفه عمومی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر