شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان در راهپیمایی 22 بهمن:
فکرشهر: مردم شهرها و روستاهای بزرگ شهرستان ، همزمان با مردم سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند...
کد خبر: ۵۲۸۲۸
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: مردم شهرها و روستاهای بزرگ شهرستان ، همزمان با مردم سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان در پایان راهپیمایی و در جمع مردم برازجان گفت: انقلاب اسلامی ایران تجلی شکوه و عظمت مردم ایران و حماسه بی‌بدیلی در بین همه تحولات سیاسی قرن بیستم بود که در روز ۲۲ بهمن ۵۷ با اراده و قدرت باری تعالی با وحدت کلمه، با رهبری مدبرانه و حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی، استقلال، عزت و آزادی ملت را بازگرداند و زمینه ساز استقرار نظام مردم‌سالاری دینی شد تا سرآغازی برای تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان اسلام شود.

ارسلان زارع افزود: مردم بزرگ ایران، چهلمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خود را جشن گرفتند تا همچنان امید آزادی خواهان جهان و ملت آزاده و سربلند خود باشند. ملت سرافراز ایران همواره عزت و بزرگی خود و میهن خود را در سایه انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان های گرانسنگ آن یعنی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی می‌دانند به همین سبب است که برای پاسداشت آن اعتقاد به حضور باشکوه در همایش بزرگ ملی یعنی راهپیمایی ۲۲ بهمن دارند.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: مردم سربلند، آفرین بر شما که برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان حیات سیاسی و اجتماعی خود افزودید و نمایش عینی از این انسجام و عزم و اراده ملی در جشن چهل سالگی انقلاب نشان دادید.

زارع در ادامه سخنان افزود: تردیدی نیست امروز مردم عزیز کشورمان به سبب افزایش چشمگیر سطح دشمنی حاکمان آمریکا با انقلاب اسلامی درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند. کارگزاران نظام اسلامی از جمله دولتمردان در راستای کاهش مشکلات اقتصادی تلاش می‌کنند تا با عنایت خداوند متعال از این مرحله سخت نیز سربلند گذر کنیم. بی‌شک همانگونه که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم تاکید کرده اند رمز موفقیت، سربلندی و عبور کشور از مشکلات، اتحاد، وفاق و همبستگی ملی است.

 فرماندار دشتستان تصریح کرد: همانگونه که امروز، روز نمایش همبستگی و وحدت بود، برای استمرار عزت و سربلندی ایران سرافراز و مأیوسی دشمن، با اتحاد و وفاق و همبستگی در راستای منافع ملی حرکت خواهیم کرد.

ارسلان زارع ادامه داد: اکنون در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کشور به اندازه‌ای از دانایی و توانایی رسیده است که دشمن از به نتیجه رسیدن تهاجم علیه ایران مأیوس و ناامید است لیکن با سوء استفاده از برخی نارسایی ها و دشواری های معیشتی و مشکلات اقتصادی، تخریب افکار عمومی داخلی ایران را شدید تر از گذشته دنبال می کند غافل از اینکه انسان و شهروند ایرانی که به میراث تمدنی چندین هزار ساله خود تکیه دارد و بهره مند از تعالیم و آموزه های دین اسلام است و از رهگذر معجزه انقلاب اسلامی به خود آگاهی تاریخی و خودباوری انقلابی رسیده است مشکلات درونی جامعه را می شناسد و با هم افزایی توانمندی های ایرانیان سربلند تحت رهبری داهیانه  مقام معظم رهبری، مسیر پیشرفت و تعالی را طی می نماید.

فرماندار دشتستان در بخش پایانی سخنرانی گفت: خوشحالیم که امسال بیش از سال های گذشته در شهرستان دشتستان توانستیم طرح عمرانی و اقتصادی با تلاش مدیریت ارشد استان، مدیران اجرایی و کارکنان ادارات و نهادهای انقلابی و با همکاری شما مردم عزیز اجرا کنیم و ۲۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر سیصد میلیارد تومان  در دهه مبارک فجر در دشتستان به بهره‌برداری برسانیم.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه برازجان نیز طی سخنانی ضمن تشکر از مردم و مسئولان به خاطر حضور باشکوه آنان در راهپیمایی از دست آورد های انقلاب اسلامی به نیکی یاد کرد و گفت امروز ملت ایران در استکبار ستیزی بیش از هر زمان دیگری مصمم تر است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر