شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونای دشتستان
فکرشهر: طبق مصوبه جلسه ستاد مقابله با کرونای دشتستان به ریاست فرماندار شهرستان، تعطیلی بازار برازجان که از روزهای نخست اسفندماه و برای پیشگیری از شیوع «کووید 19» انجلم شده بود، ادامه خواهد داشت...
کد خبر: ۶۸۶۰۸
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰

فکرشهر: طبق مصوبه جلسه ستاد مقابله با کرونای دشتستان به ریاست فرماندار شهرستان، تعطیلی بازار برازجان که از روزهای نخست اسفندماه و برای پیشگیری از شیوع «کووید 19» انجلم شده بود، ادامه خواهد داشت.

به گزارش فکرشهر»، فتح اله نوروزی ـ فرماندار دشتستان ـ در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، با تقدیر از بازاریان، اصناف و مردم برای رعایت قانون تعطیلی برای عدم انتشار ویرویس کرونا و حفظ بهداشت و سلامتی در این شرایط سخت، گفت: هفته پیش رو، اپیدمی کرونا را شاهد خواهیم بود و بر همین اساس و برای عدم فراگیر شدن ویروس کرونا تقاضا می کنم مصوبات ستاد رعایت شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، مصوبات ستاد مقابله با کرونا که امروز ـ 23 اسفندماه 1398 ـ برگزار شد، به شرح زیر است:

 ـ ادامه تعطیلی بازار و اصناف براساس مصوبه قبل تا اطلاع ثانوی 

ـ ایجاد چهار ایستگاه کنترل سختگیرانه ورود مسافران به برازجان با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و هلال احمر در: 

۱- ورودی از بوشهر - میدان شهدای خلیج فارس برازجان 

۲ - ورودی از شیراز - میدان شهید گنجی 

۳ - ورودی از اهرم به برازجان 

۴ - ورودی دهقائد به میدان امام رضا - برازجان. 

در این نشست، علاوه بر فرماندار دشتستان، معاون سیاسی و عمرانی فرماندار، جانشین فرماندهی انتظامی، فرمانده سپاه جواد االائمه، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر برازجان، رییس هلال احمر، رییس اداره حمل و نقل جاده ای و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان دبیر جلسه، حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر