شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین اخبار از کرونا
فکرشهر: با اعلام امروز وزارت بهداشت مبنی بر شناسایی یک مبتلا به «کووید 19» دیگر در استان بوشهر که ساکن دشتستان است، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان بوشهر به 55 نفر افزایش یافت و در حالی که تا روز چهارشنبه ـ 29 اسفندماه ـ ، تعداد مبتلایان در دشتستان 13 نفر بود، این آمار امروز ـ جمعه اول فروردین ماه 1399 ـ به...
کد خبر: ۶۸۸۵۸
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵

فکرشهر: با اعلام امروز وزارت بهداشت مبنی بر شناسایی یک مبتلا به «کووید 19» دیگر در استان بوشهر که ساکن دشتستان است، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان بوشهر به 55 نفر افزایش یافت و در حالی که تا روز چهارشنبه ـ 29 اسفندماه ـ ، تعداد مبتلایان در دشتستان 13 نفر بود، این آمار امروز ـ جمعه اول فروردین ماه 1399 ـ به 20 نفر رسیده است تا این شهرستان دارای بیشترین مبتلایان در استان باشد.

به گزارش «فکرشهر»، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر در این باره گفت: بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس وی مثبت اعلام‌شده آقایی 49 ساله ساکن دشتستان است که سابقه سفر به شیراز را دارد و با حال عمومی خوب در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بستری است.
سعید کشمیری با بیان اینکه تا امروز 63 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون 44 نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و هفت نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

به گزارش «فکرشهر»، تاکنون و از مجموع 55 مورد مثبت کرونای شناسایی شده در استان بوشهر، 4 نفر فوت کرده اند؛ دو خانم 35 و 80 ساله اهل دشتستان، یک خانم 70 ساله گناوه ای و یک آقای 65 ساله بوشهری؛ یعنی 7.2 درصد از مبتلایان.

همچنین، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا امروز، در دشتستان 20، بوشهر 17، گناوه 7، عسلویه و تنگستان هر کدام 3، کنگان 2، دشتس، دیلم و جم 1 مبتلا به «کووید 19» شناسایی شده و دیر مبتلایی نداشته است.

آمار مبتلابان استان بوشهر به تفکیک شهرستان ها تا ساعت 14 امروز ـ جمعه ـ اول فروردین ماه 1399

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر