شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان انقلاب اسلامی شهرستان دیر گفت: ۲ تن از نیروهای که در گیت ایست و بازرسی غربی شهر دیر در حال کنترل خودروها با پلاک‌های غیر بومی و جلوگیری از ورود آنان به داخل شهر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس بودند، توسط راننده وانت سایپا با پلاک غیر بومی بطور عمدی زیر گرفته و مصدوم شدند...
کد خبر: ۶۸۹۴۸
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: دادستان انقلاب اسلامی شهرستان دیر گفت: ۲ تن از نیروهای که در گیت ایست و بازرسی غربی شهر دیر در حال کنترل خودروها با پلاک‌های غیر بومی و جلوگیری از ورود آنان به داخل شهر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس بودند، توسط راننده وانت سایپا با پلاک غیر بومی بطور عمدی زیر گرفته و مصدوم شدند.

به گزرش فکرشهر، اکبر احمدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ماموران نظامی وانتظامی حاضر در محل بلافاصله راننده خودرو سایپا را دستگیر و برای برخورد قانونی لازم و قاطع به مقام‌های قضایی تحویل دادند.

دادستان انقلاب اسلامی شهرستان دیرگفت: ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺣﻤﻠﻪ ﯾﺎ ﻣﻘﺎﻭﻣﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻋﻠﻢ ﻭ ﺁﮔﺎﻫﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺄﻣﻮﺭاﻦ ﺩﻭﻟﺖ ﺩﺭ ﺣﯿﻦ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﻪ ﻋﻤﻞ ﺁﯾﺪ ﺗﻤﺮﺩ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﺁﻥ بر اساس ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی ۶ ماه تا یکسال حبس است و چنانچه علاوه بر تمرد مرتکب جرم دیگری هم شده باشد به مجازات هر دو جرم محکوم می‌شود.

وی اظهار داشت: کنترل بیماری و غربالگری ویروس کرونا در شهرستان دیر از طریق کنترل مبادی ورودی با کمک نیروهای سپاه، انتظامی، شبکه بهداشت، نیروهای مردمی در قالب هلال احمر و بسیج انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه کنترل راه‌های ورودی به شهرستان دیر تعطیل نخواهد شد بیان کرد: ضمن تشکر از نیروهای مردمی از آنان دعوت می‌شود در قالب نیروهای هلال احمر و بسیج کمک کنند تا ضمن جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی بتوانیم از نیروهای مستقر بصورت قاطع حمایت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر