جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۹۴۹
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ایستگاه‌های تب سنجی تا پایان بحران بیماری کرونا فعالانه در مبادی ورودی‌های این استان فعال هستند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مجید خورشیدی روز یکشنبه در بازدید از ایستگاه‌های تب سنجی هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه شایعه‌ای مبنی بر جمع شدن ایستگاه‌های تب سنجی در مبادی ورودی این استان مطرح شده‌است افزود: این شایعه درست نیست و تا زمانیکه ستاد ملی مبارزه با کرونا پایان بیماری را اعلام نکند هیچ ایستگاه تب سنجی در استان بوشهر جمع‌آوری نمی‌شود. 

وی تاکید کرد: براین اساس ایستگاه‌های تب سنجی در مبادی ورودی استان بوشهر با جدیت تا پایان بیماری کرونا مستقر هستند و به کار خود ادامه می‌دهند. 

معاون سیاسیٍ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در زمان حاضر ایستگاه‌های تب سنجی در مبادی ورودی این استان و شهرستان‌های تابعه به صورت شبانه روز فعال و اقدام به تب سنجی می‌کنند.

خورشیدی اضافه کرد: براساس تصویب ستاد ملی  و ستاد استانی کرونا همه قشرهای علاقمند به حضور داوطلبانه در پایگاه‌های تب سنجی و همکاری با نیروهای جمعیت هلال احمر و بسیج باید به

ایستگاه‌های هلال احمر مراجعه و با ثبت‌نام و دریافت پوششی از این جمعیت ساماندهی شوند.

خورشیدی گفت: داوطلبان از همه قشرها بویژه جوانان با انگیزه برای همکاری در پایگاه‌های تب سنجی باید در قالب نیروی بسیج و هلال احمر ساماندهی شوند و پس از این می‌توانند به وظیفه ملی، میهنی،  دینی و شرعی خود  در جامعه عمل کنند.

در زمان حاضر بیش از ۵۰۰ نفر در ۲۷ ایستگاه تب سنجی در مبادی ورودی استان بوشهر حضور دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر