شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۲۴۲
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در چهار ماه اول امسال، استان بوشهر جایگاه اول را در برخورد آنی با  تصرفات غیرقانونی و زمین‌خواری در کشور داشته است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، فرزاد رستمی بیان کرد: در چهار ماه نخست امسال بیش از هزار و ۲۰۱ هکتار در محاکم قضایی به نفع دولت رای صادر شده که از همکاری دادگستری استان در این زمینه تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
وی افزود: پارسال در زمینه مبارزه با زمین‌خواری ارزش زمین‌های رفع تصرف شده بیش از ۶۸۵ میلیارد تومان بود که امسال تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان رفع تصرف اراضی صورت گرفته است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت:در چهار ماه نخست امسال استان بوشهر رتبه اول را در زمینه برخورد آنی با زمین‌خواری و رفع تصرفات در کشور داشته است.
 
وی افزود: در زمینه رفع تصرف اراضی، کمک دستگاه‌های امنیتی و نظارتی از جمله دادگستری، فرماندهی انتظامی استان و دادستانی بسیار مهم بوده است.
 
رستمی درباره زمین‌خواری در منطقه عسلویه نیز گفت: زمین‌های این منطقه زیر نظر منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و منابع طبیعی است که این دستگاه‌ها زمین‌خواری و تصرفات غیر قانونی را پیگیری می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر