شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۴۱۱
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از متلاشی‌شدن ۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۲ تن و ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ عبدالرضا شبانی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن گرامی‌داشت هفته خبرنگار، نقش مهم اصحاب رسانه در اهداف و ماموریت‌های پلیس را مهم دانست و اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم در راستای  برنامه‌های پلیس در بخش‌های مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر گام بر می‌دارد که خدمات این خبرگزاری قابل تقدیر و تحسین است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر مبارزه مستمر با سوداگران مرگ در خشکی و سواحل تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر با تلاش اصحاب رسانه اجتماعی شده به‌گونه‌ای که همه مردم خود را موظف می‌دانند.

وی، با قدردانی از تعامل مستمر مردم با ماموریت‌ها و اهداف پلیس و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: آموزش‌های همگانی پلیس که در گذشته از طریق نشست‌ها و همایش‌ها برگزار می‌شد اکنون به سبب شیوع بیماری کرونا و در راستای مقابله با این بیماری، از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار دارد.

سرهنگ شبانی از اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: در 4 ماه نخست امسال 8 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی  شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهربا اشاره به کشف  محموله‌های  قاچاق خاطر نشان کرد: در 4 ماه نخست امسال 2 تن و 750 کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است.

وی، به عملیات کشف مواد مخدر در  عسلویه پرداخت و تصریح کرد: در عملیاتی هماهنگ با متلاشی شدن یک باند قاچاق مواد مخدر در عسلویه یک تن مواد افیونی کشف و سوداگران دستگیر شدند.

سرهنگ شبانی با بیان اینکه تمام نقاط استان بوشهر برای قاچاقچیان ناامن است و همواره مورد رصد قرار دارند تاکید کرد: در 4 ماه نخست امسال 56 قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از اجرای 456 مرحله طرح مختلف در مبارزه با مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: در 4 ماه نخست امسال طرح‌های مختلف کنترل جاده‌ها، محورها، پاکسازی محلات و آگاه سازی مردم از تبعات مواد مخدر در قالب 456 مرحله در استان بوشهر اجرا شده است.

وی با اشاره به جمع آوری معتادان افزود: در این مدت افزون یک‌هزار نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان بوشهر شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر