شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۳۸۷
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

فکرشهر: امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت: شرکت‌های مستقر در این شهرستان به وعده‌های خود برای خرید تبلت برای دانش‌آموزان بی بضاعت عمل کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کنگان افزود: در جلسه رزمایش مواسات این شهرستان مشکل خانواده‌های بی بضاعت در شرایط شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش، تهیه تبلت برای دانش‌آموزان عنوان شد که برخی شرکت‌های منطقه وعده دادند در این زمینه اقدام کنند اما به رغم گذشت بیش از یک ماه از سال تحصیلی به وعده خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مشکل موجب افت تحصیلی و عقب افتادن دانش‌آموزانی می‌شود که فاقد تبلت هستند از شرکت‌های مستقر در شهرستان کنگان خواست در قبال مسئولیت اجتماعی و وعده‌های خود در این زمینه عمل کنند.

امام جمعه کنگان با تشکر از عموم عزاداران ماه‌های محرم و صفر بویژه مساجد، حسینیه ها و تکایا در برپایی مجالس عزاداری و لزوم حفظ معنویت این دوماه گفت: پایان صفر نباید آغازی برای شادی‌های حرام باشدو از هر کاری که خلاف سیره اهل بیت (ع) و موجب خدشه وارد کردن به وحدت امت اسلامی می‌شود، اجتناب شود.

وی با اشاره به فصل پاییز و نزدیک شدن به موسم بارندگی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در سیاست‌های کلی نظام و پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی بیان کرد: مسئولان اجرایی با اتخاذ تدابیر مناسب در اندک فرصت باقیمانده مانع ایجاد چالش و خسارت در موسم بارندگی شوند.

محمودی افزود: وقتی با هزینه یک میلیاردی می‌شود جلوی خسارت‌های چند میلیاردی را گرفت نباید سهل انگاری و کوتاهی شود.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تشکر از تلاش مجموعه انتظامی و مرزبانی گفت: امنیت امروز ما مدیون و مرهون مجاهدت و ایثار دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی است.

محمودی امنیت و نظم را مهمترین رهاورد تلاش نیروی انتظامی  عنوان کرد و افزود: بدون امنیت  ثروت، شغل و رفاه ارزش ندارد و عابد، تاجر  و سرمایه‌گذار هیچ کدام نمی‌توانند فعالیت خود را انجام دهند.

وی با نکوداشت هفته تربیت بدنی و با بیان اهمیت ورزش و سلامت در آموزه‌های دینی اظهار داشت: صنایع مستقر در این شهرستان از وزشکاران منطقه حمایت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر