شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۷۶۸۲
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۳

فکرشهر: امام جمعه موقت کنگان گفت: تلاش نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی و نظم عمومی ستودنی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام مهدی حیدری در اجتماع نمازگزاران کنگانی  با گرامیداشت هفته ناجا و اهمیت نعمت سلامت و امنیت در آیینه آیات و روایات ، با تشکر از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی گفت: این هفته فرصت مغتنمی است تا از تلاش های فرزندان غیور ملت در انجام ماموریت های مختلف که منجر به ارتقای سطح امنیت شده است قدردانی شود.

وی  اظهارداشت:آسیب های فرهنگی در سواحل شهرهای بنک  و کنگان نیازمند ساماندهی است که جوانان مومن و ولایی آماده اند در این زمینه به مرجع قضایی و انتظامی کمک کنند.

خطیب موقت جمعه کنگان افزود: دشمن تلاش می کند با تهاجم فرهنگی در قالب ترویج فرهنگ لاابالی گری و غربی بنیان خانواده های مسلمان را نشانه بروند که باید با هوشیاری ، رعایت تقوا و حدود الهی نقشه دشمن را خنثی و با ایمان زمینه نزول رحمت و برکات الهی را فراهم نمایند.

حیدری با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبیین زندگانی نورانی آن امام همام گفت: به فرموده حضرت خداوند هیچ گاه زمین را خالی از حجت نگذاشته و نمی گذارد و خداوند از برکت وجود حجت خود در زمین بلا را از مردم جهان دفع می کند.

وی با تبریک نهم ربیع آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) و بیان اینکه انتظار فرج به نص روایات افضل اعمال است بیان نمود: حضرت مهدی (عج) ، موعود منجی و مصلح کل است که زمین را پر از عدل و داد خواهد کرد و همه باید بستر ساز ظهور آن عدالت گستر و منجی عالم بشریت باشیم.

امام جمعه موقت کنگان با تبریک میلاد پیامبر اعظم به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت گفت: نبی مکرم اسلام و اهل بیت ایشان بهترین اسوه و الگوی وحدت امت اسلامی اند.

حیدری با تبریک سالروز ازدواج نورانی رسول خاتم و حضرت خدیجه کبری (س) و بیان مقام والای مولود و ثمره این ازدواج نورانی حضرت زهرا (س) افزود: به مسئله فرزند آوری و تربیت فرزند صالح باید اهتمام ورزیده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر