دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۳۲۲
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر و برکناری مدیران بومی در پارس جنوبی متوقف شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، به دنبال تغییر یکی از مدیران شرکت‌های پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی، نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی خواستار توقف چنین تغییراتی شد.

حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر یکشنبه در این زمینه اظهار داشت: در حالی که وزیر معرفی شده از سوی ریاست جمهور خود را برای روز رأی اعتماد آماده می‌کند و نماینده عالی دولت در شهرستان عسلویه در حال معرفی فرماندار است عده‌ای در مرکز بدون توجه به شرایط منطقه و عدم توجه به سیاست رئیس جمهور محترم مبنی بر استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی بومی استان جلسه اضطراری تشکیل داده و اقدام به عزل مدیر بومی می‌کنند.

وی اضافه کرد: بنده علاوه بر پیگیری‌های مستمر قبلی مجدداً در شب گذشته مذاکره و توصیه مؤکد کردم که تا تعیین وزیر جدید و ممانعت از ایجاد تنش در منطقه، از تصمیم خود عدول کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علیرغم توصیه‌های خیرخواهانه، متولیان هلدینگ پتروفرهنگ با اقدام عجولانه مشکلات جدیدی را ایجاد کردند.

وی گفت: اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف حوزه جنوب استان بوشهر این اقدام نابخردانه را شدیداً محکوم می‌کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر