دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۳۷۳
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر روز سه‌شنبه در آیینی به صورت مجازی منتشر شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مسئول بسیج رسانه استان بوشهر در این آیین گفت: جشنواره رسانه‌‎‏ای ابوذر در ۶ دوره گذشته به ویترینی ارزشمند برای ارائه آثار فعالان رسانه‌ای تبدیل شده و همواره با استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان رسانه استان بوشهر روبرو شده است.

عبدالله نجفی بیان کرد: محورهای این جشنواره در هفتمین دوره شامل توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی ها، الگوسازی و مطالبه‌کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی، امنیت پایدار، آسیب های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی، سبک زندگی، امید و نشاط و دشمن شناسی است.

نجفی ضمن اشاره به مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دوره هفتم جشنواره ادامه داد: محور استانی جشنواره نیز شامل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در استان بوشهر است که انتخاب این موضوع بیشتر با رویکرد تقویت روحیه مطالبه‌‎گری رسانه‌ها از صنایع و البته انتشار فعالیت‌های اثربخش صنایع در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.

وی یادآور شد: قالب‌های آثار ارسالی به جشنواره نیز شامل خبر، گزارش، یادداشت، اینفوگرافیک، عکس، مستند کوتاه، کاریکاتور، کلیپ  و موشن گرافیک است.

نجفی اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار مربوط به بازه زمانی دی ماه  ۱۳۹۹ تا ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ را به رایانامه  Basijrasaneh.b@gmail.com  همراه با نام رسانه، عنوان اثر، نام و نام‌خانوادگی صاحب اثر و شماره تماس ارسال کنند. 

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر افزود: مهلت آثار به جشنواره رسانه‌‏ای ابوذر ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ است و علاقه مندان می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی در صفحه abouzar.festival اخبار جشنواره ابوذر استان بوشهر  را دنبال کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر