دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۵۰۶
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: احداث جاده سلامت در این شهر یکی از اقدام‌های مهم شهرداری در راستای داشتن جامعه سالم و ایجاد محیطی امن و شاداب برای شهروندان است.

به گزارش فکرشهر، حسین حیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هدف مجموعه مدیریت شهری بوشهر داشتن شهری سالم و ارتقای سلامت عمومی شهروندان است؛ در همین ارتباط احداث جاده سلامت به عنوان یکی از طرح‌های مهم شهرداری در این زمینه است که با اجرای آن محیطی مناسب، ایمن و شاداب برای شهروندان بوشهری فراهم می‌شود تا بتوانند از مجموعه خدمات متنوع این طرح با محوریت سلامت و بهداشت فردی و عمومی بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: جاده سلامت در حاشیه خیابان آزادگان بوشهر(خیابان فنس) حد فاصل میدان جانبازان تا سه راه خیابان رجایی به طول یکهزار و 800 متر و عرض 16 و در برخی نقاط 14 متر اجرا می‌شود.

شهردار بوشهر یادآور شد: با هماهنگی انجام شده با فرماندهی پایگاه هوایی فنس‌هایی که در مسیر وجود دارد جمع آوری و در گام بعد جمع آوری نخاله‌ها و کار زیباسازی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در زمان حاضر نازیباترین مسیر در شهر بوشهر مسیر جاده سلامت کنونی است که با پی‌گیرهای انجام شده و برطرف کردن اختلافاتی که از قبل با پایگاه هوایی ارتش بود با دستوری که امیر فرماندهی پایگاه هوایی دادند به زودی این پروژه عملیاتی و قبل از پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شهردار بوشهر گفت: جاده سلامت برای نخستین بار در شهر بوشهر اجرا می‌شود و امید می‌رود با استقبال مردم از این طرح گام‌های بلندی برای افزایش سلامت عمومی و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی شهروندان بوشهری برداشته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر