پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۸۲۳
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اجرای "طرح من کتابخوانی را دوست دارم" در بندر دیلم روز دوشنبه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و باشگاه کتابخوانی دخترانه "فردای سبز" این شهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم در این برنامه گفت: تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی در این شهرستان به عنوان یک پایگاه فرهنگی می‌تواند در رشد و پیشرفت کودکان و نوجوانان نقش پذیر باشد.

زهره محنایی افزود: باشگاه‌های کتابخوانی  با ارائه ایده و طرح‌های مختلف با همکاری مدیران و مربیان و بویژه خانواده‌ها برای اجرای برنامه‌های مختلف در طول سال برنامه‌ریزی داشته باشند تا جامعه هدف خود را نسبت به این ابزار مهم فرهنگی آشنا سازند.

وی گفت: با آموزش به کودکان و نوجوانان به امر کتابخوانی، می‌توان زمینه علاقه‌مندی به مطالعه کتاب را درون آنها ایجاد کرد.

محنایی با اشاره به اینکه نقش خانواده‌ در ترغیب‌ فرزندان‌ به‌ مطالعه‌ و کتابخوانی‌ بسیار تاثیرگذار است، بیان کرد: خانواده‌، اولین‌ مدرسه‌ای‌ است‌ که‌ انسان‌ در آن‌ درس‌ می‌آموزد و  از اساسی‌ترین‌ عوامل‌ در تشکیل‌ شخصیت‌ کودک‌ به شمار می‌آید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم افزود: اجرای طرح‌های خلاق در سطح باشگاه‌های کتابخوانی گامی بسیار تاثیرگذار در سال‌های گذشته تاکنون بوده است.

در این آیین از همه اعضای باشگاه کتابخوانی با اهدای کتاب تجلیل شد و ۱۰۰ جلد کتاب به باشگاه کتابخوانی دخترانه فردای سبز اهدا شد.

تجلیل از  فعالان پویش کتابخوانی دیلم از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان دیلم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم در این برنامه از نازنین پارساپور، باران رشیدیان، فاطمه بازویی، رها جوی، ترمه زارعی، نیما پارسا، برسام بشیری و علی ناصری ، زهرا خواجه، اسماء افتخاری و ایمان بابایی  که در پویش کتابخوانی به صورت مستمر شرکت کردند با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل کرد.

 
 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر