سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۸۵۲
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر مولایی صبح دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به میزبانی بوشهر اظهار داشت: تاکید ما بر تسریع در ساماندهی اعضای کمیته و پیگیری هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره بزرگ کشوری دانشگاه فرهنگیان است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: مسئولان هر کمیته پس از تعیین اعضا نسبت به تقسیم وظایف و پیگیری تا حصول نتیجه کامل اقدام نمایند و گزارش پیشرفت کار به حوزه مدیریت به صورت مرتب ارسال شود که بتوانیم با آمادگی کامل میزبان این جشنواره کشوری باشیم.

تعیین کمیته‌ها و اعضا

کارشناس تربیت بدنی پردیس علامه طباطبایی بوشهر ضمن مرور آئین نامه برگزاری جشنواره، دستور جلسه را با عنوان تعیین کمیته‌ها و اعضای آن و هماهنگی لازم برای ارسال اسامی اعضای کمیته‌ها به تهران اعلام کرد.

خلیل شیخیانی افزود: مطابق دستورالعمل، جشنواره دارای ۵ کمیته است که می‌بایست برای هماهنگی‌های بعدی و پیگیری هر چه سریع‌تر مقدمات برگزاری جشنواره تعیین گردد.

ارسال آثار به صورت الکترونیکی

کارشناس تربیت بدنی پردیس بنت الهدی صدر بوشهر درباره نحوه برگزاری جشنواره اظهار داشت: ارسال آثار به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان است.

معصومه آذرشب تصریح کرد: دانشجویان می‌بایست پس از ورود به این سامانه با کاربری و رمز عبور کد ملی آثار خود را مطابق بخشنامه کشوری در بازه زمانی اعلام شده بارگذاری کنند.

وی متذکر شد: پس از اتمام مهلت ارسال آثار، تمامی فایل‌ها به صورت یکجا دانلود و در اختیار کمیته داوران قرار خواهد گرفت.

آذرشب افزود: همچنین داوران مطابق فرم نمره دهی نسبت به بررسی آثار و امتیازدهی اقدام کرده و در نهایت رئیس کمیته داوران پس از جمع بندی نهایی برگزیدگان را برای تقدیر به دبیرخانه کشوری معرفی می‌کند.

در پایان این نشست اعضای کمیته‌های جشنواره مشخص و مقرر شد که اسامی برای صدور ابلاغ به سازمان مرکزی اعلام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر