جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر:
کد خبر: ۱۰۱۲۵۸
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: در زمان حاضر پنج هزار تن گاز مایع در این استان تامین شده است و هیچ کمبودی در این بخش وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهرداد بیوکی روز یکشنبه افزود: با توجه به لوله کشی ۹۸ درصدی گاز در مناطق شهری و شمار ثبت نام کنندگان در سامانه برای دریافت گاز مایع در این استان، برآورد می‌شود ۲هزار  و ۳۰۰ تن گاز مایع برای این استان کافی باشد.

وی بیان کرد: در زمان حاضر بیش از ۲ برابر نیاز استان بوشهر گاز مایع تامین و مشکلی در این بخش وجود ندارد این درحالی است که مردم استان از کمبود این فرآوده گله مند هستند.

بیوکی اضافه کرد: در استان بوشهر پنج توزیع کننده گاز شامل لیان، جنوب، سالم، پرسی ایران و بوتان گاز فعال هستند که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیاز و سهمیه این شرکت‌ها را بدون هیچ گونه وقفه ای تامین می‌کند.

وی تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی تامین کننده گاز خانگی و اصنافی است که پروانه کسب دارند و هیچ مسئولیتی در مقابل مصرف غیر خانگی و غیر صنفی ندارد. 

بیوکی اظهار کرد: هر خانوار بوشهری که دسترسی به شبکه گازرسانی ندارد، می‌تواند ماهانه ۳۵ کیلوگرم گاز مایع دریافت کند به شرطی که در سامانه ثبت نام و سهمیه‌ او در کارت بانکی سرپرست خانوار در نظر گرفته شده باشد.

به گفته بیوکی، برخی رانندگان این استان از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو استفاده می‌کنند و گازی که باید به خانواده‌ها برسد، وارد باک خودروها می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر