دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  فرماندارگناوه گفت: پروژه ساماندهی فاضلاب ساحل این شهر تا قبل از ایام تعطیلات نوروز به اتمام می رسد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی روز یکشنبه در بازدید از فاز اول این پروژه افزود: یکی از معضلات مهم زیست محیطی و بهداشتی گناوه که همواره نارضایتی شهروندان و مسافران این شهر را بدنبال داشته است، ریختن کانال های فاضلاب به ساحل است که با پیگیری های صورت گرفته تا پایان امسال ساماندهی و برطرف می شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۰
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱

فکرشهر:  فرماندارگناوه گفت: پروژه ساماندهی فاضلاب ساحل این شهر تا قبل از ایام تعطیلات نوروز به اتمام می رسد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی روز یکشنبه در بازدید از فاز اول این پروژه افزود: یکی از معضلات مهم زیست محیطی و بهداشتی گناوه که همواره نارضایتی شهروندان و مسافران این شهر را بدنبال داشته است، ریختن کانال های فاضلاب به ساحل است که با پیگیری های صورت گرفته تا پایان امسال ساماندهی و برطرف می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: نظر به اهمیت این پروژه، 40 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که بزودی چهار کانال خروجی فاضلاب به ساحل به شبکه جمع آوری منتقل و به سمت تصفیه خانه هدایت خواهد شد.

\n\n

فرماندار گناوه با اشاره به لزوم توسعه شبکه فاضلاب این شهر گفت: حل مشکل فاضلاب شهر از طرح های اولویت دار شهرستان است که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

\n\n

\n\n

\n\n

منبع: ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر