پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۸۷۵
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان جم از توابع استان بوشهر گفت: ۲ نفر از اعضای باند جاعلان اسکناس‌های تقلبی در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ "سید علی مهدیان" اعلام کرد: در پی گزارش‌هایی در خصوص جعل اسکناس در شهرستان جم، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: با رصد و اقدامات اطلاعاتی مامورین کلانتری ۱۱ ولایت با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان ۲ نفر از اعضای باند جاعلین فعال در جعل اسکناس، شناسایی و پس از کسب دستور قضایی در بازرسی از منزل آنها،  ۱۶۸ میلیون تومان اسکناس جعلی کشف و متهمان دستگیر شدند. 

مهدیان ادامه داد: متهمن در تحقیقات صورت گرفته بیان داشتند از طریق فضای مجازی طعمه های خود را شناسایی و معاملات خود را از این طریق انجام می‌دادند.

وی گفت: متهمان برای خرید اجناس خود پس از مراجعه و مشغول کردن ذهن فروشنده به بهانه پرداخت نقدی، وجوه را پرداخت و به سرعت محل را ترک می کردند. 

 فرمانده انتظامی شهرستان جم یادآورشد: متهمان جهت عدم شناسایی، خرید و معاملات خود را در نقاط مختلف کشور انجام می دادند.

وی تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

مهدیان تاکید کرد: شهروندان هرگونه اطلاعات خود در زمینه فعالیت غیرمجاز افراد در رابطه با موضوع فوق را از طریق تماس با ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر