يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۶۱۰
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

فکرشهر:  نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی حل مشکلات مربوط به آب و راه را اولویت بخش ارم دانست و گفت: حل مشکلات آب بخش ارم با جدیت دنبال می‌شود.

 به گزارش فکرشهر، دکتر ابراهیم رضایی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر تنگ‌ارم بیان کرد: تشکیل دفتر در بخش ارم را دنبال می کنیم تا در آینده نزدیک راه‌اندازی شود و مردم برای پیگیری مسائل خود با دفتر نماینده نیازی به حضور در مرکز شهرستان نداشته باشند.

 وی اضافه کرد: به جای اینکه مردم برای پیگیری مسئله و مشکل خود به مرکز شهرستان بیایند، ما باید در اینجا سراغ مردم بیاییم و ارتباط مستقیم و مستمری با مردم داشته باشیم.

  نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مشکل آب بخش ارم اشاره و بیان کرد: مردم در تابستان زجر و عذاب فراوانی را در موضوع آب متحمل شدند ولی با نجابت و صبوری تحمل کردند و مسئولان نباید از رفع مشکل غافل شوند.

 وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با دعوت از مسئولان دستگاه‌هایی همچون آب و آبفا، منابع طبیعی و . . . نشست‌های مشترکی را با شوراها و شهردار و دهیاران بخش ارم داشته باشیم و مسائل را به صورت تخصصی پیگیری کنیم.

 دکتر رضایی تامین آب شرب و کشاورزی را یکی از اولویت‌های مهم در بخش ارم دانست و تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما در بخش ارم، پیگیری مسئله آب است که در سطح استانی و کشوری با جدیت پیگیر این مسئله هستیم.

 وی اولویت دیگر ارم را راه دانست و در مورد مسیر دسترسی این منطقه نیز بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر دو مورد را به مصوبات سفر افزوده شد که یکی سد دهرود و دیگری هم مربوط به محور نمازگاه - ارم- بوشکان بود.

 وی خاطرنشان کرد: در گفت‌وگو با رئیس جمهور ضمن بیان مشکلات و تصادفات متعدد رخ داده در مسیر فعلی، برآورد های صورت گرفته تشریح شد و رئیس جمهور نیز قول دادند که پروژه اصلاح این مسیر اجرا شود.

 نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این زمینه با وزیر راه نیز پیگیری انجام شده و وزیر راه نیز در این زمینه قول همکاری داده است و امیدواریم به زودی احداث این مسیر را آغاز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر