يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۳۲۵
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

فکرشهر:  فرماندارگناوه گفت: بکارگیری نیروهای بومی توسط شرکت‌های نفتی مستقر در شمال استان بوشهر مشکل ساز شده و نیاز به حمایت و پیگیری انقلابی دارد و باید تعیین تکلیف و مدیریت شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری در  نشست معارفه مشاور فرماندار گناوه در امور ایثارگران افزود: این شرکت‌ها  نیروهای مورد نیاز خود را از نقاط دیگر جذب می‌کنند که نیاز است موضوع بررسی و حل شود.

وی با بیان اینکه  مخالف بکارگیری نیروی غیربومی در این شرکت ها بر اساس انصاف و عدالت نیستیم، گفت: می‌طلبد شرکت‌های مستقر در منطقه بدون منت، حق نیروهای بومی این منطقه از جمله ایثارگران را بر اساس  انصاف و عدالت رعایت کنند.

صفری افزود: با توجه به اینکه شرکت‌های نفتی در منطقه تبعیت پذیری از استان خوزستان و گچساران دارند و مشکل عدیده با آنها داریم باید یک جلسه هماهنگی در سطح استان خوزستان و تهران تشکیل تا مشکل ایجادشده در بکارگیری نیروهای بومی برطرف شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه یوم الله ۹ دی روز تجدید حیات انقلاب اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنانی بود که برای از میان برداشتن نظام اسلامی طراحی کرده بودند.

فرماندار گناوه گفت: تقویت و نهادیه کردن روحیه خدمتگزاری صادقانه و ایثارگری در ادارات و نهادها در برهه کنونی مهم است و باید به آن اهتمام و توجه جدی شود.

وی افزود: باید بپذیریم که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب هستند و قدردان و خدمتگزار به معنای واقعی آنها باشیم.

صفری اظهارکرد: امنیت و صلابت اقتدار کشور، مدیون حماسه و فداکاری های عزیزانی است که در دوران دفاع مقدس شرافتمدانه جنگیدند و جان خود را نثار کردند.

فرماندار گناوه گفت: در زمینه بحث اشتغال ایثارگران مشکل اساسی داریم و طبق برنامه ریزی در برطرف کردن این موضوع مهم گام برخواهیم داشت.

صفری افزود:  در این راستا هرگونه شرکت ها و اداراتی که نیاز به نیرو دارند اولویت به ایثارگران دهند.

وی بیان کرد:  رابط ایثارگران در همه ادارات و دستگاه‌ها و شرکت‌ها با کمک مشاور امور ایثارگران استاندار معرفی و راه اندازی خواهد شد.

فرماندار گناوه به انتخاب مشاور امور ایثارگران شهرستان اشاره کرد و گفت: ایشان از نیروهای ایثارگر و از خانواده معظم شهدا  و خدوم سپاه ناحیه گناوه است و امیدواریم که با پشتیبانی و همکاری همه بتوان خدمات صادقانه به مردم به خصوص جامعه ایثارگری ارائه داد.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر گفت: خدمات دهی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان بوشهر باید افزایش یابد.

یوسف دشتی اظهار داشت: بر اساس تدبیر استاندار بوشهر و در راستای خدمات رسانی ویژه به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان، اولین انتصاب‌ها مربوط به معرفی مشاور امور ایثارگران است که در استان آغاز شده است.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر گفت:  در همین راستا غلامزاده دیلمی از نیروها و ایثارگران و جامعه خانواده شهدا، مدیر و مدبر و آشنا به محیط کار در این خدمت رسانی در شهرستان گناوه تعیین می‌شود.

وی  با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی افزود: این مرد بزرگ به شهادت در راه خدا که آرزویی دیرینه وی و همواره به دنبال آن بود، رسید.

دشتی گفت: بالاترین مدالی که یک رزمنده می‌تواند بگیرد و در دنیا و آخرت به آن ببالد، رضایت ولایت امر مسلمین و امام زمان خود است که سردار سلیمانی به آن نائل شد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی برای ایفای نقشی که رهبری به ایشان محول کرده بود بی محابا اما با تدبیر به آنها عمل می‌کرد.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر بیان کرد: شجاعت، مردم داری، ارتباط مناسب با مردم، رهبری و تدبیر و  قاطعیت از  خصوصیات بارز دیگر شهید سلیمانی بود.

در پایان این نشست محمد غلامزاده دیلمی به عنوان مشاور فرماندار شهرستان گناوه در امور ایثارگران معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر