شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۶۳۴
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۶

فکرشهر:  امام جمعه کنگان گفت: مشکلات شهروندان کنگانی با بنیاد مستضعفان در خصوص املاکشان حل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در تعیین تکلیف و حل مشکلات برخی شهروندان کنگانی در خصوص املاکشان اقدام عاجل انجام دهد

وی اضافه کرد: همانگونه که در نامه مکتوب به رئیس بنیاد اعلام کردم، مسئولان بنیاد مستضعفان تلاش کنند این مشکل کهنه را که برخی شهروندان سال‌های متمادی است با آن دست و پنجه نرم می‌کنند سامان و یک بار برای همیشه حل کنند.

خطیب جمعه کنگان تصریح کرد: دقیقاً حل سریع این مسئله خیر و صلاح مردم بنیاد مستضعفان و نظام دینی است و تأخیر در آن قطعاً خلاف مصلحت است.

محمودی با تسلیت ایام شهادت اول شهیده راه ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها بهترین الگو بویژه برای بانوان است و باید زمینه‌های الگوپذیری از آن بزرگ بانو را فراهم کرد.

وی با نکوداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و با بیان اینکه به تعبیر رهبری فرزانه انقلاب شهید سلیمانی یک مکتب بود به ویژگی‌های مکتب سیدالشهدای مقاومت اشاره و گفت: مراقبت از حدود شرعی، دقت در بیت المال، ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی، پرهیز از ریا و تظاهر، انقلابی گری و پرهیز از کارهای حزبی و جناحی را از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی ذکر کرد.

امام جمعه کنگان با نکوداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، این روز را نماد ولایتمداری و وحدت حول محور ولایت دانست و ضمن واکاوی جریان خطرناک نفوذ در چند دهه گذشته تا کنون از جمله در فتنه ۸۸ و هشدار نسبت به این جریان بیان کرد: بایستی ابعاد فتنه ۸۸ تبیین تا عده‌ای نتوانند با تطهیر چهره سران فتنه جای شهید و جلاد را عوض کنند.

محمودی یکی از فتنه‌های امروزی را مأیوس کردن مردم از نظام ذکر و با تاکید بر لزوم اهتمام و اقدام عاجل و عملی برای کاهش مشکلات و آسیب‌ها عنوان داشت: قوای سه گانه و دیگر دستگاه‌ها تلاش کنند با هم اندیشی مشکلاتی مانند گرانی‌های افسار گسیخته در کالاهای اساسی، خودرو، ملک و مانند آن را کاهش دهند.

گرامیداشت یاد و خاطره علامه مصباح یزدی، آیت اللّه حاج شیخ مجتبی تهرانی، شهیدان ستاری و علم الهدی لزوم برنامه ریزی، اهتمام و مشارکت در مراسم یادواره شهدای شهرستان، سالگرد شهید سلیمانی و استقبال از دو شهید گمنام در هفته پیش رو در کنگان و گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه دوم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر