دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه گفت: از فردا روند کاهش دما در استان آغاز می‌شود و تا پایان هفته ادامه دارد...
کد خبر: ۱۰۳۸۰۴
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه گفت: از فردا روند کاهش دما در استان آغاز می‌شود و تا پایان هفته ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر، فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا در استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: به سبب فعالیت این سامانه وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق همراه با تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد وقوع ریزش تگرگ، پیش بینی می‌شود.

شکوهی‌پور ادامه داد: انتظار می‌رود طی این مدت در برخی از ساعات، بارندگی و سرعت وزش باد در برخی از مناطق استان، بخصوص نواحی مرکزی و جنوبی از شدت بالایی برخوردار باشد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از فردا تا پایان هفته دمای هوا به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران طی ساعاتی رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد و در برخی نقاط ریزش تگرگ، فردا در پاره‌ای از مناطق مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی پور بیان کرد: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی بیش از ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر