يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۷۰۲
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: نشست وحدت نیروهای انقلاب شهرستان دشتستان با حضور امام جمعه، نماینده و جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان در حسینیه الزهرا برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این نشست به منظور تقویت وحدت در بین نیروهای انقلابی شهرستان برگزار شده است؛ در این شرایط باید به جای تقابل به دنبال تقویت وحدت در مسیر اهداف انقلاب، آرمان های شهدا و در راستای خدمت به مردم باشیم.

ابراهیم رضایی از امام جمعه به عنوان محور وحدت در شهرستان نام برد و اضافه کرد: شما نیروهای انقلابی در همه صحنه ها حضور داشته اید و امروز نیز باید با تقویت وحدت، برای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه یکی از درس های فتنه این بود که در اشخاص متوقف نشویم افزود: هر جایی که بنده نیز اشتباهی داشته باشم، اولین گروهی که مقابل من می ایستد همین نیروهای انقلابی هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز مردم ما مشکلات فروانی از جمله بیکاری، بی آبی و مسائل معیشتی و ... دارند ولی اولویت برخی افراد همچنان انتصابات است.

وی با بیان اینکه نگران وضعیت شهرستان دشتستان در تابستان آینده هستیم، تصریح کرد: مسئولان باید از همین امروز برای رفع چالش آب در شهرستان تلاش کنند و ما هم در کنار آنها خواهیم بود.

رضایی با بیان اینکه دنبال تحقق گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت جوانان هستیم گفت: از همه وزرا خواسته ایم که عملکرد و برنامه ها خود در زمینه گام دوم انقلاب را اعلام کنند و این موضوع را با جدیت دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: برخی ایراد می گیرند که چرا مسائل را به صورت خصوصی دنبال نمی کنید و این موضوع را فریاد زده و رسانه ای می کند. بارها و بارها در خفا به مسئولان تذکر داده ایم و درخواست کرده ایم که به مشکلات مردم رسیدگی کنند ولی هیچ عملی نمی بینیم و به همین دلیل ناچاریم که علنی بگوییم و مسائل را با مردم در میان بگذاریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این شهرستان سرشار از نیروهای توانمند است و باید از این ظرفیت ها استفاده شود گفت: متاسفانه ظرفیت عظیم انسانی دشتستان نادیده گرفته شده است.

رضایی با بیان اینکه در شهرستان باید وحدت را توسعه دهیم و دست هایی که دنبال تفرقه هستند را قطع کنیم، تصریح کرد: به فضل خدا تا آخر در کنار نیروهای انقلابی شهرستان و استان هستیم و در دفاع از نیروهای انقلاب کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه برازجان نیز در این نشست با تقدیر از مواضع محکم و انقلابی نماینده دشتستان در مجلس، بیان کرد: عملکرد دکتر رضایی مایه افتخار شهرستان است و در همه صحنه ها خوب درخشیدند و مواضع انقلابی، محکم و استوار ایشان در راستای منویات رهبر معظم نقلاب بود و هیچ موضع شخصی و جناحی ندارد.

حجت الاسلام حسن مصلح تصریح کرد: بر روی فرد و نیروی خاصی تاکید نداریم ولی کسی که منفعت شهرستان را فراهم کند مورد حمایت قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه از داخل شهرستان باید یک صدا و آن هم صدای وحدت آفرین نیروهای انقلابی به بیرون برسد افزود: وحدت در شهرستان باید حفظ شود و نباید آسیب ببیند.

در این نشست تعدادی از نیروهای انقلابی در سخنانی بر اهمیت و ضرورت تقویت وحدت و اتحاد  در شهرستان تاکید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر