يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۰۹۰
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: در کنار تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی شرایط بین المللی باید برای نسل جوان روشنگری شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، صالح رحیمی روز پنج‌شنبه در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجرافزود: در شرایطی که نظام استکباری تلاش می‌کند ناامیدی را در جامعه دامن بزند با برنامه‌ریزی و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌توان توطئه های دشمن را به یاس تبدیل کرد.

وی اظهارداشت: مردم رکن مهم و اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌روند در این زمان نیز همچون سال‌های اول انقلاب، مردم باید نقش خود را در برپایی مراسم دهه مبارک فجر ایفا کنند.

رحیمی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بعد از بیش از چهل سال همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند گفت: افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که در حال چانه زنی با قدرت های اروپایی در زمینه مسایل هسته ای هستیم به قدرت چانه زنی ایران در عرصه بین المللی قوت می‌بخشد.

وی ادامه داد: در  ایام خجسته دهه فجرضمن آزین بندی سردر اداره‌ها و ورودی شهر وروستاها،دستگاه‌های اجرایی نیز ضمن حضور فعال در  تمام مراسم ایام الله دهه فجر دستاوردهای یک‌ساله خود را بصورت مصور در اختیار دبیر ستاد قرار دهند.

فرماندار بوشهر گفت: بوشهر شهر مرزی است و ضروری است به واسطه موقعیت آن ویژه برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر