جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: درهفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، دیدار تیم های ایرانجوان خورموج و شهرداری ارومیه با نتیجه مساوی به پایان رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، در این بازی که شامگاه دوشنبه در ورزشگاه تختی شهر خورموج برگزارشد دو تیم به نتیجه مساوی صفر بر صفر رضایت دادند.\n\nاین دومین امتیاز شاگردان بهنام ابولی سرمربی ایرانجوان خورموج در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته فوتبال کشور است. \n\nدر این دیدار نیز مانند دیگر بازی های خانگی، تیم ایرانجوان خورموج استقبال خوب هواداران همراه شد و بیش از سه هزار نفر به تشویق این تیم پرداختند.
کد خبر: ۱۰۵۵۲
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: درهفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، دیدار تیم های ایرانجوان خورموج و شهرداری ارومیه با نتیجه مساوی به پایان رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این بازی که شامگاه دوشنبه در ورزشگاه تختی شهر خورموج برگزارشد دو تیم به نتیجه مساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

\n\n

این دومین امتیاز شاگردان بهنام ابولی سرمربی ایرانجوان خورموج در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته فوتبال کشور است. 

\n\n

در این دیدار نیز مانند دیگر بازی های خانگی، تیم ایرانجوان خورموج استقبال خوب هواداران همراه شد و بیش از سه هزار نفر به تشویق این تیم پرداختند.

\n\n

سرمربی تیم ایرانجوان خورموج درگفت وگوبا ایرنا گفت: یکی ازدلایل نتیجه مساوی دو تیم را زمین بد و ناهموار ورزشگاه شهر تختی شهر خورموج عنوان کرد.

\n\n

بهنام ابولی افزود: کیفیت ناهموار زمین باعث شد که تیم تکنیکی و جسور ایرانجوان خورموج نتواند کارهای تاکتیکی خود را بخوبی در زمین اجرا و درخانه نتیجه دلخواه و پیروزی را کسب کند.

\n\n

ابولی اضافه کرد: در این دیدار تیم ایرانجوان خورموج با بد شانسی همراه بود و در دقیقه 94 ضربه سر زیبای خضر باغبان به تیر عمودی دروازه شهرداری برخورد کرد و تیر دروازه مانع گل شدن این ضربه زیبا شد.

\n\n

سر مربی ایرانجوان خورموج با ابراز رضایت از بازی بسیارخوب بازیکنان ادامه داد: بازیکنان تلاش خود را کردند اما شانس با تیم ما همراه نبود.

\n\n

وی از استقبال کم نظیرتماشاگران خونگرم خورموجی که در همه بازی های خانگی همراه و مشوق این تیم هستند، تقدیر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر