دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۶۹۳
شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۱۰ دستگاه خودرو سواری حامل بیش از ۳۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.
به گزارش فکرشهر، سردار حیدر سوسنی با بیان اینکه برخورد با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است اظهار داشت: رصد و پایش محورها و نقاط مختلف ساحلی در برخورد با قاچاق کالا در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی استان بوشهر قرار دارد.

وی با اشاره به شناسایی محموله کالا قاچاق تصریح کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان دیلم با بهره‌گیری از تمامی امکانات موجود، اقدامات لازم برای کنترل محورهای مواصلاتی و مسیرهای خاکی در خروجی این شهرستان را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران انتظامی شهرستان دیلم در 24 ساعت گذشته، در یک عملیات منسجم و هماهنگ، حین کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای خاکی و خروجی شهرستان 10 دستگاه خودرو سواری را متوقف کردند.

سوسنی از کشف انواع کالاهای خارجی بودن مدارک گمرکی از این خودروها خبر داد و گفت: مأموران در بازرسی از این خودروها مقدار قابل توجهی انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم الکترونیکی، دوربین عکاسی، آرایشی، بهداشتی، پارچه و پوشاک که فاقد هر گونه مدارک گمرکی بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به دستگیری 10 نفر و معرفی آنها به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله‌های مکشوفه قاچاق جمعاً 31 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی، تمام نقاط استان بوشهر برای فعالیت در حوزه قاچاق کالا ناامن است چراکه قاچاقچیان در کوتاه‌ترین زمان در تور نیروی انتظامی گرفتار می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر