پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۷۱۸
شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری این شهر غیر کارشناسی تصویب شده بود اما در تدوین لایحه بودجه سال آینده این مشکل برطرف شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جعفر پورکبگانی روز شنبه در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی شورای شهر افزود: برای سال آینده بودجه‌ای شفاف با رویکرد تغییر جدی در شهر تدوین می‌شود به طوریکه مردم این تغییرات را بخوبی احساس کنند.

وی بیان کرد: لایحه درآمدی شهرداری نیز با نگاه متوازن برای حفظ منافع شهروندان و صلاح و صرفه اداره شهر به تصویب رسیده است.

پورکبگانی گفت: همه تلاش شورا این است که بودجه یکهزار میلیارد تومانی برای سال آینده مدیریت شهری تدوین شود که بخشی از این منابع از درآمدهای پایدار و فرصت‌های سرمایه گذاری و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز از محل اوراق مشارکت و بازار سرمایه خواهد بود.

وی بیان کرد: اصلاح نظام‌مالی در شهرداری و جلوگیری از ریخت و پاش‌ها یکی از اقدام‌های خوب شهرداری بوشهر است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

پورکبگانی افزود: باید در بوشهر با استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها، شهرک‌سازی شود مانند آنچه که در شهرک نیایش اتفاق افتاد اما باید زیر ساخت‌ها کامل باشد که شهر را دچار مشکل نکند.

وی یادآور شد: تحقق این مهم بدون تردید منجر به توسعه شهر و ایجاد مسکن مناسب برای شهروندان خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر