دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۹۱۱
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: تکمیل راه های این شهرستان از مطالبات جدی مردم است که نیازمند تامین اعتبارات ملی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی بحرانی صبح سه شنبه در جمع تعدادی از مدیران شهرستان دشتی با بیان اینکه دشتی دومین شهرستان استان به لحاظ وسعت است، اظهار داشت: ایمن سازی محور خورموج _ زایر عباسی و پلیس راه_ عربی نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است و اعتبارات استانی کافی نیست.

وی افزود: در حال حاضر چندین پروژه راهسازی نیمه تمام وجود دارد که تکمیل آنها از مطالبات جدی مردم است.

بحرانی اضافه کرد: با توجه به وسعت شهرستان باید در توزیع اعتبارات نگاه ویژه ای به راه‌های دشتی شود.

وی با بیان اینکه خدمات بنیاد مسکن بر کسی پوشیده نیست، گفت: امروز مسکن یکی از نیازها و دغدغه‌های اصلی مردم است و شخص رئیس جمهور نیز اهتمام ویژه ای به این موضوع دارد.

بحرانی خاطر نشان کرد: روند پروژه‌های مسکن در سطح شهرستان با شتاب خوبی که دارد ادامه پیدا کند تا هر چه زودتر شاهد تکمیل این واحدها باشیم.

وی خاطر نشان کرد: هنر مدیران کار کردن در شرایط سخت و دشوار است و مدیری موفق است که بتواند در این شرایط کاری برای مردم کند.

نظارت جدی بر روند ساخت پروژه‌های مسکن

فرماندار دشتی دوشنبه شب در بازدید از پروژه‌های مسکن شهرستان دشتی بر ضرورت نظارت بر روند ساخت پروژه‌های مسکن در سطح شهرستان تاکید کرد.

علی بحرانی با اشاره به اینکه روند پروژه‌های مسکن در سطح شهرستان مطلوب است، اظهار داشت: در حال حاضر پروژه ۱۴۴ واحدی دارای ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی است که تلاش داریم در سال آینده تکمیل و بهره برداری برسد.

وی افزود: اجرای پروژه‌های مسکن یکی از وعده‌های اصلی دولت سیزدهم بوده که می‌طلبد مدیران اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

بحرانی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی در خصوص استفاده از تسهیلات خود مالکین در دستور کار مدیران قرار بگیرد ادامه داد: نظارت بر روند ساخت پروژه‌های مسکن با جدیت ادامه داشته باشد.

وی گفت: دستگاه‌های متولی به مرور زمان زیر ساخت‌های آموزشی، ورزشی و تفریحی مردم در این واحدها آماده کنند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر