جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر به‌صورت حمل با کوله‌پشتی خبر داد...
کد خبر: ۱۰۶۶۷۴
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر به‌صورت حمل با کوله‌پشتی خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ عبدالرضا شبانی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در اجرا طرح تشدید در برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان این مواد افیونی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک باند حرفه‌ای مطلع شدند و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از شناسایی ۲ خودرو در جابجایی مواد مخدر خبر داد و خاطر نشان کرد: مأموران در تحقیقات خود دریافتند که قاچاقچیان قصد حمل مواد مخدر به استان‌های دیگر با ۲ دستگاه خودرو سواری از محور مواصلاتی استان بوشهر دارند.

شبانی از توقیف خودروهای حامل مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: مأموران با کنترل محور مواصلاتی به‌صورت نامحسوس خودروهای مورد نظر را در مسیر شهرستان دیلم شناسایی کردند که پس از دستور ایست، رانندگان با حرکات خطرناک قصد فرار داشتند که با هدف قرار گرفتن لاستیک هر ۲ خودرو بر اثر اصابت گلوله متوقف شدند.

وی با بیان اینکه پس از توقف خودروها ۳ متهم دستگیر شد خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروها از داخل ۲ کوله‌پشتی مقدار ۷۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر