پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو کمیسیون انرِژی مجلس در تذکری به وزارت نیرو از وضعیت بحرانی آب شرب دشتستان و بوشهر انتقاد کرد و گفت:‌ وزارت نفت، پتروشیمی دشتستان که همه مقدمات آن فراهم شده است را اجرایی نمی کند...
کد خبر: ۱۰۶۹۵
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: عضو کمیسیون انرِژی مجلس در تذکری به وزارت نیرو از وضعیت بحرانی آب شرب دشتستان و بوشهر انتقاد کرد و گفت:‌ وزارت نفت، پتروشیمی دشتستان که همه مقدمات آن فراهم شده است را اجرایی نمی کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی موسوی نژاد در جلسه علنی روز سه شنبه (18 فروردین) در تذکری شفاهی، گفت:‌ درابتدا لازم است که از تیم مذاکره کننده هسته ای و تلاش های گسترده آنها  در مذاکرات لوزان و بیانیه ای که صادرشد، تشکر کنم.

\n\n

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طورطبیعی به این بیانیه باید درحد همان بیانیه نگاه کرد و نه توافقنامه وباید دغدغه های جدی نیروهای انقلابی وارزشی در توافقنامه دیده شود، بنابراین از وزارت امور خارجه تقاضا داریم که در اسرع وقت فکت شیت و واقعیت ایرانی خود را نسبت به مذاکرات صادر کند.

\n\n

وی در تذکری  خطاب به رئیس جمهور، افزود:‌ چرا و به چه دلیل اعتبار برای ساخت راه آهن بوشهر اختصاص نداده اید، اما پس ازسفر رئیس جمهور به دو استان دیده شد که اعتباراتی را برای راه آهن این دو استان درنظر گرفته اند، چرا تفاوت قائل می شوید.

\n\n

موسوی نژاد در تذکری به وزارت نیرو، تصریح کرد:‌ چرا و به چه دلیل  به وضعیت بحرانی آب شرب دشتستان و بوشهر رسیدگی نمی کنید، چرا وزارت نفت پتروشیمی دشتستان که همه مقدمات آن فراهم شده است را اجرایی نمی کند.

\n\n

عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت:‌ آموزش و پرورش تا چه زمانی می خواهد ظلم به فرهنگیان را ادامه دهد و تا چه زمانی استیضاح وزیر قرار است که به تعویق افتد، البته باید گفت که سهم استخدامی  استان بوشهر در سال 94 بسیار کم دیده شده است.

\n\n

منبع:خانه ملت

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر